• oké, normaal klaag ik bijna nooit,
    maar dit haat ik nou écht,
    moet je van school je hele toetsenmap klasseren per vak en die dan ook nog eens per datum..

    natuurlijk, als je Nica heet,
    dan zitten alle vakken door elkaar, en heb je nergens de datum opgeschreven,

    zo typisch,

    vinden jullie dit ook zo lastig ?

    ben pas 11
    maar het klinkt wel lastig

    Ik heb dat nog nooit hoeven doen :X
    maar ik ben soieso al heel slordig enzo, dus het zou ook niks voor mij zijn ;x

    UNCOMMON schreef:
    Ik heb dat nog nooit hoeven doen :X
    maar ik ben soieso al heel slordig enzo, dus het zou ook niks voor mij zijn ;x


    gelukzak! ;o wij moeten dat elk trimester voor onze hele map,
    en soms elke maand voor een bepaald vak ;o

    Haha, bij ons worden er elk jaar 2 leerlingen uitgekozen om hun boeken enz aan de inspectie te laten zien en ik ben blij dat ze mij nooit kiezen anders had heel mijn klas nu al geen diploma meer gehad ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat hoeven wij niet te doen ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons moet dat ook soms en ik haat dat zo! Ik verlies sommige toetsen, heb ook geen datum erbij geschreven en ze liggen meestal wel ergens rond in mijn kamer of zitten in mijn map, ook niet op volgorde. Dus, nog veel succes =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wij hebben net zo veel toetsen, misschien 2 per vak per trimester ofzo. Veel werk zou het niet zijn maar ik hoef het niet. Gelukkig, ik ben ook zo slordig. ik noem mijn kamer een georganiseerde chaos. :$


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Dat is echt kut, vooral als je Nicky noemt want dan ligt alles in de prullenbak. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Dat is echt kut, vooral als je Nicky noemt want dan ligt alles in de prullenbak. (krul)


    Een Nica doet dat ook wel eens (: