• Want ons Leahtje is toch wel schandalig laat (Jk Leah don't kill me.) en ik moet ergens mijn hart kunnen luchten over alles basically. Bijvoorbeeld mijn rooster dat wel hel is ja. Maar anyways laten we het allemaal goed doen, liedjes zingen en een A-attest halen :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Weet je wat het leukste is als je al je middelbare examens haalt?

    ER KOMEN ER NOG EN HET WORDT GEWOON NOG LEUKER

    Dus ik ween even mee.


    Mhm?

    Ik zou het vergeten zijn, dus ik vergeef 't je, haha. :Y) Maar ik ben blij dat je niet vergeten bent er een prent of uitspraak bij te zetten. (krul) Ik ga echt wenen voor mijn examens. Want ik ga buizen. En mijn jaar opnieuw mogen doen. Joepie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahah same.
    Wiskunde en Frans na elkaar oeps


    Heaven is a place that we all have

    HELP ik heb aardrijkskunde en godsdienst na elkaar ZONDER tienuurpauze = geen eten en geen plaspauze en het is dan ook de leerstof van twee trimesters aargh
    En Grieks op een woensdag
    WOENSDAG
    I need it on a Monday
    bluhh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    HELP ik heb aardrijkskunde en godsdienst na elkaar ZONDER tienuurpauze = geen eten en geen plaspauze en het is dan ook de leerstof van twee trimesters aargh
    En Grieks op een woensdag
    WOENSDAG
    I need it on a Monday
    bluhh


    Wij hadden enkel in de eerste graad pauze's, het valt nog wel mee (: Zie het zo: je kan een kwartiertje/tien minuten langer werken en dan heb je meer tijd en/of ben je sneller klaar en kan je sneller naar huis.


    Mhm?

    Hah wij moeten blijven zitten tot 12 u want ze geven geen reet of je klaar bent


    Heaven is a place that we all have

    Kowalski schreef:
    HELP ik heb aardrijkskunde en godsdienst na elkaar ZONDER tienuurpauze = geen eten en geen plaspauze en het is dan ook de leerstof van twee trimesters aargh
    En Grieks op een woensdag
    WOENSDAG
    I need it on a Monday
    bluhh


    Wij hebben enkel als we klaar zijn om elf uur een kwartier pauze en dan mogen we ook weggaan, maar als je om zestien over elf afgeeft, mag je ook blijven tot vijf over twaalf. :') Je overleeft het wel!
    Ik heb fysica. En bio. En geschiedenis. En een dag met twee vakken. Op. Eén. Week. Halp.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo blij dat ze in Nederland al afgelopen zijn. :')
    Heel veel succes voor de Belgen onder ons!

    huh wat blijkbaar heb ik wiskunde op een vrijdag maandag en dinsdag de logica zelve


    also wie is nog niet begonnen met studeren? ik lol whoops living the yolo life dag-voor-examen-alles-een-keertje-lezenleven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    also ik ben helemaal in de war want ik weet niet voor welk deel wiskunde ik wat moet studeren en nee er is geen leerstofoverzicht want luie leerkracht

    idk ik was niet aan het opletten toen hij het zei rip


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Succes iedereen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik had vandaag zware symptomen van studieontwijkendgedrag maar om dan toch maar iets of wat in thema te blijven van het vak (maar nog steeds compleet nutteloos) heb ik het zeer uitgebreide atoommodel van Sommerfield in kaart gebracht op A3-formaat xd nu lijkt het wel alsof ik een dartsbord in mijn kamer hangen heb

    also ik heb vandaag m'n allerlaatste dag school gehad OOIT (bloos)
    morgen start ik met m'n examens booee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    ik had vandaag zware symptomen van studieontwijkendgedrag maar om dan toch maar iets of wat in thema te blijven van het vak (maar nog steeds compleet nutteloos) heb ik het zeer uitgebreide atoommodel van Sommerfield in kaart gebracht op A3-formaat xd nu lijkt het wel alsof ik een dartsbord in mijn kamer hangen heb

    also ik heb vandaag m'n allerlaatste dag school gehad OOIT (bloos)
    morgen start ik met m'n examens booee


    Huh? En volgend jaar? Je gaat toch mazr een semester naar Denemarken of ...?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ok maar serieus drie dagen examens is doodgaan ok? Zeker met de prachtige studiemethodes die ik hanteer (aka het wacht af tot de paniek toeslaat en leer nog zo veel mogelijk in een avond model)


    Mhm?

    Heel veel succes iedereen! (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.