• In mijn klas zitten er twee kinderen die, euh, anders zijn. De één heeft een gave die ik eng vind en de andere heeft vroeger iets geprobeerd wat nogal ongezond is, of hoe je het ook kunt noemen.

Ik ga nu niet neerzetten wat de één haar gave is en wat de ander heeft proberen te doen, maar het is echt wel eng. En als ik erbij nadenk krijg ik er kippenvel van.

Help? :'D

Only losers can act the way you do

Poseidon schreef:
    (...)
    Ik zeur niet, ik zeg wat ik denk/vind.

xD ja dat is ook weer waar

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Powerfull schreef:
    (...)

xD ja dat is ook weer waar

nou dan, wat zeur ik nou (:

your eyes are like stars in the night.

Poseidon schreef:
    (...)
    nou dan, wat zeur ik nou (:

neey srry :( ik ben in een vage bui vandaag xD srry. ik ben de gene die zeurt :P

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Powerfull schreef:
    (...)

neey srry :( ik ben in een vage bui vandaag xD srry. ik ben de gene die zeurt :P

Nou, als je dan zonodig hierover wilt door discussiëren doe dat dan via mijn gastenboek, want we gaan alleen maar off-topic.
    (niet aanvallend)

your eyes are like stars in the night.

Powerfull schreef:
    (...)

nou ik zit er ook wel heel erg mee hoar... maar ik ga anderen er niet mee lastig vallen hoar..! en ik leef ook mee hoar.. ik zeg alleen wat IK heb meegemaakt

Maar het gaat nu niet om jou, maar om dat meisje, wat dit berigt heeft gepost.
    *Sorry weet de naam niet. [a]*
    En mensne geloofen je niet, omdat je het nogal doodleuk hier op internet zet.
    Iets wat je niet doet als je egt zelfmoordneigingen hebt gehad.,
    Tenminstne niet zoo doodleuk, en 'Ow kijk eens hoe wat ik heb meegemaakt *hahaha*
    NIks aanvallent tegen jouw ofzo.,
    Maar ik snap de mensen die je niet gelofen maar al te goed.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

NenaKerner schreef:
    Zullen we de woorden 'leugenaar' en 'ik geloof je niet' even achterwegen laten :Y). Stel iemand spreekt wel de waarheid, kun je nagaan hoe erg je die persoon dan misschien wel kwetst met wat je zojuist zei :X. Alvast bedankt(A).

Aura's kunnen zien is niets speciaal en ik vind er niets handigs aan. Voor mij stelt het geen reet voor en zo bovennatuurlijk vind ik het niet. Als iemand zich ontwikkeld is dat iets wat ieder hogerontwikkeld mens kan :Y).

Ik kan me voorstellen dat je het weird van en stuff, maar ik bedoel, stel je voor hoe zij zich er zelf onder voelen als andere mensen hen die indruk geven. Er is niets ergens dan ergens mee moeten leren leven wat anderen raar vinden, eng vinden, gestoord vinden of niet geloven. Het zijn ook maar gewoon mensen net als jij. Misschien als je het door die bril bekijkt, dat het dan minder word? Ik zou het verder niet weten sorry ;X
    Ja, misschien moet ik het maar zo bekijken. Maar dat van die jongen heb ik pas vandaag te horen gekregen, en daarvan schrok ik echt, omdat hij nog maar 12 is.

Maar oké, ik ga hem niet heel het verhaal vragen waarom hij dat wou doen en hem daar niet meer over aan spreken. Want anders gaat hij zich ongemakkelijk voelen.

Dankjewel ;D

Poseidon schreef:
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas gaat dat moeilijk zonder te weten waar het eigenlijk allemaal om gaat.

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ferox schreef:
    (...)Ja, misschien moet ik het maar zo bekijken. Maar dat van die jongen heb ik pas vandaag te horen gekregen, en daarvan schrok ik echt, omdat hij nog maar 12 is.

Maar oké, ik ga hem niet heel het verhaal vragen waarom hij dat wou doen en hem daar niet meer over aan spreken. Want anders gaat hij zich ongemakkelijk voelen.

Dankjewel ;D
    Ja tuurlijk ik kan me echt voorstellen dat je je daar de tering van schrikt, of je het nou bij iemand verwacht had of niet. Is ook vrij logisch. Ik zou waarschijnlijk ook wel geschrokken zijn. Maar idd, probeer het gewoon te zien als een normale kiddo van jou leeftijd -of misschien jonger? Geen idee :Y)-

Wie du mir, so ich dir.

ikhebserieusgeenidee. ;x

You were much more muchier, you've lost your muchness.

NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk ik kan me echt voorstellen dat je je daar de tering van schrikt, of je het nou bij iemand verwacht had of niet. Is ook vrij logisch. Ik zou waarschijnlijk ook wel geschrokken zijn. Maar idd, probeer het gewoon te zien als een normale kiddo van jou leeftijd -of misschien jonger? Geen idee :Y)-
    Ja, van mijn leeftijd. Alleen lijkt hij wel 15 door zijn 1.72 m. :')

Ferox schreef:
    (...)Ja, van mijn leeftijd. Alleen lijkt hij wel 15 door zijn 1.72 m. :')

wow iemand van 12 en hij lijkt op 15 dat is grappig

Dat soort dingen heb ik ook, alleen dan in de familie. Er zijn in de Filippijnse kant van mijn familie echt hele obscure zaken gebeurd, maar als je daarover te veel na gaat denken word je gek.
    Als je je niet op je gemak voelt bij mensen, probeer ze dan zo veel mogelijk te vermijden is mijn advies.

No growth of the heart is ever a waste

Ferox schreef:
    (...)Ik zal het maar zeggen. Het meisje ziet een geest waar ze 's nachts als ze niet kan slapen mee praat, ze heet Silvy. (de geest) En de jongen heeft zelfmoord proberen te plegen. ;x

Oh, ik heb best veel paranormale vrienden, het is helemaal niet eng hoor, het klínkt alleen wat eng ;]
    En heeft 'ie het echt geprobéért of het alleen in gedachten gehad? Want volgensmij heeft serieus iedereen er wel eens over gedacht zoiets te doen..

Alis volat propriis.

laat ze...

Queen of Hell is my name

Chambermaid schreef:
    (...)
    Oh, ik heb best veel paranormale vrienden, het is helemaal niet eng hoor, het klínkt alleen wat eng ;]
    En heeft 'ie het echt geprobéért of het alleen in gedachten gehad? Want volgensmij heeft serieus iedereen er wel eens over gedacht zoiets te doen..
    Geprobéért, hij heeft zich opgehangen maar het was mislukt. Vandaag was hij afwezig en ik zat heel de tijd te denken dat hij zich aan het ophangen was, echt niet leuk. :/