• In mijn klas zitten er twee kinderen die, euh, anders zijn. De één heeft een gave die ik eng vind en de andere heeft vroeger iets geprobeerd wat nogal ongezond is, of hoe je het ook kunt noemen.

    Ik ga nu niet neerzetten wat de één haar gave is en wat de ander heeft proberen te doen, maar het is echt wel eng. En als ik erbij nadenk krijg ik er kippenvel van.

    Help? :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas gaat dat moeilijk zonder te weten waar het eigenlijk allemaal om gaat.


    your eyes are like stars in the night.

    WAT WAT WAT _O_
    ik wil het weten.
    Maar goed
    Eh... negeer het gewoon? Of denk gewoon dat het totaal niet kan of zo?

    Niet aan denken? ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja jonge nu wil ik het weten :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Poseidon schreef:
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas gaat dat moeilijk zonder te weten waar het eigenlijk allemaal om gaat.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Poseidon schreef:
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas gaat dat moeilijk zonder te weten waar het eigenlijk allemaal om gaat.
    Ik zal het maar zeggen. Het meisje ziet een geest waar ze 's nachts als ze niet kan slapen mee praat, ze heet Silvy. (de geest) En de jongen heeft zelfmoord proberen te plegen. ;x


    Only losers can act the way you do

    Gewoon niet aan denken? xd


    Listen to what we're not saying..

    het is niet handig als je niet weet waar het omgaat anders zou ik wel hellpen hoar

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 20:59 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Een meisje uit mijn klas kan aura's zien. En ik zit met best veel lessen naast haar, en ik weet het pas sinds kort.
    Maar zij zag toen dus een keer mijn aura, en die was kennerlijk niet zo goed -ik was echt down op dat moment- en toen wou ze met me praten enzo.

    Ik vond het echt eng dat zij dat gewoon even kon zien enzo Ö

    Maar ik weet ook niet echt hoe je het moet oplossen. sorry ;o

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 21:00 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen die wilt weten wat het is; lees mijn quote van het bericht van Poseidon. ;d


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Ik zal het maar zeggen. Het meisje ziet een geest waar ze 's nachts als ze niet kan slapen mee praat, ze heet Silvy. (de geest) En de jongen heeft zelfmoord proberen te plegen. ;x

    Mag ik even lachen? Nee maar, serieus. Geloof je dat werkelijk? ><

    maar ik heb ook zelfmoord proberen te plegen waar niemand van weet :x


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Rosebeat schreef:
    Een meisje uit mijn klas kan aura's zien. En ik zit met best veel lessen naast haar, en ik weet het pas sinds kort.
    Maar zij zag toen dus een keer mijn aura, en die was kennerlijk niet zo goed -ik was echt down op dat moment- en toen wou ze met me praten enzo.

    Ik vond het echt eng dat zij dat gewoon even kon zien enzo Ö

    Maar ik weet ook niet echt hoe je het moet oplossen. sorry ;o


    ik kan ook aura's zien (A) dat is heel handig hoar


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ferox schreef:
    (...)Ik zal het maar zeggen. Het meisje ziet een geest waar ze 's nachts als ze niet kan slapen mee praat, ze heet Silvy. (de geest) En de jongen heeft zelfmoord proberen te plegen. ;x


    Haha ^^
    Ik geloof niet in geesten, gewoon laten doen zou ik zeggen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Vigilante schreef:
    (...)
    Mag ik even lachen? Nee maar, serieus. Geloof je dat werkelijk? ><
    Ik weet niet. ;x Van die jongen is echt waar, en dat meen ik echt. Maar dat van dat meisje, dat geloof ik niet echt maar langs de andere kant geloof ik er wel in. ;o


    Only losers can act the way you do