• In mijn klas zitten er twee kinderen die, euh, anders zijn. De één heeft een gave die ik eng vind en de andere heeft vroeger iets geprobeerd wat nogal ongezond is, of hoe je het ook kunt noemen.

    Ik ga nu niet neerzetten wat de één haar gave is en wat de ander heeft proberen te doen, maar het is echt wel eng. En als ik erbij nadenk krijg ik er kippenvel van.

    Help? :'D


    Only losers can act the way you do

    Powerfull schreef:
    maar ik heb ook zelfmoord proberen te plegen waar niemand van weet :x

    ben je nu serieus bezig?
    Of als ik zeg dat ik AIDS heb, zeg jij dan dat je dat ook hebt? ><

    Ferox schreef:
    (...)Ik weet niet. ;x Van die jongen is echt waar, en dat meen ik echt. Maar dat van dat meisje, dat geloof ik niet echt maar langs de andere kant geloof ik er wel in. ;o

    Ik ken ook iemand die al eens zelfmoord heeft proberen plegen, maar diegene heeft er met mij over gepraat omdat die vond dat ik het moest weten. En ik schrok eerst ook wel, daar dat je er echt bang van wordt snap ik niet.
    + Dat meisje heeft aandacht tekort?

    Vigilante schreef:
    (...)
    ben je nu serieus bezig?
    Of als ik zeg dat ik AIDS heb, zeg jij dan dat je dat ook hebt? ><

    Wat minder aanvallend mag ook wel? ;x Maar voor de rest ben ik 't wel een beetje met je eens. Dat ze zo ineens uit de hoek komt. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Powerfull schreef:
    maar ik heb ook zelfmoord proberen te plegen waar niemand van weet :x

    Ik heb zo'n idee dat je dit bij elkaar zit te liegen. Ook met die aura's.
    Je praat er niet zo open over, meestal. Vooral niet met zelfmoord want dit klinkt nogal erg spottend terwijl het van die jongen toch wel ernstig is.


    your eyes are like stars in the night.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Wat minder aanvallend mag ook wel? ;x Maar voor de rest ben ik 't wel een beetje met je eens. Dat ze zo ineens uit de hoek komt. (:

    Was niet aanvallend bedoelt :')

    Ferox schreef:
    (...)Ik weet niet. ;x Van die jongen is echt waar, en dat meen ik echt. Maar dat van dat meisje, dat geloof ik niet echt maar langs de andere kant geloof ik er wel in. ;o


    zelfmoord pogingen hebben heel veel mensen tog wel eens gehad.. ik trouwens ook xD ik ben ook niet eng :P en dat van dat geesten dat kan ook maar ik vind dat normaal (A) Owkeyy ik ben egt raar :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    er zitten bij mij zelf 3 kinderen in de klas die beweren dat ze geesten zien., en mijn vriendin die beweert dat ze ze kan voelen.
    Kijk ik geloof er in, dus heb er geen problemen mee.
    En hoezo is het eng dat iemand zelfmoord heeft proberen te pleegen.,
    Blijkbaar vind hij zijn leven tog te veel waard, anders had hij er nu ook niet meer geweest.
    maar wat heb ji jer mee te maken?
    Sorry maar ik snap je probleem dusn iet egt. ?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 21:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vigilante schreef:
    (...)
    ben je nu serieus bezig?
    Of als ik zeg dat ik AIDS heb, zeg jij dan dat je dat ook hebt? ><


    het is serieus hoar.. ik heb het wel een keer geprobeerd


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    (...)

    zelfmoord pogingen hebben heel veel mensen tog wel eens gehad.. ik trouwens ook xD ik ben ook niet eng :P en dat van dat geesten dat kan ook maar ik vind dat normaal (A) Owkeyy ik ben egt raar :P

    Weetje dat dit nog steeds echt spottend is? Of op z'n minst spottend overkomt.
    Zelfmoordpogingen heeft lang niet iedereen meegemaakt, ook dat is niet echt normaal, nee.
    Dit meisje zit er echt mee, en iets medelevender mag ook wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb zo'n idee dat je dit bij elkaar zit te liegen. Ook met die aura's.
    Je praat er niet zo open over, meestal. Vooral niet met zelfmoord want dit klinkt nogal erg spottend terwijl het van die jongen toch wel ernstig is.


    nou dan geloof het het tog niet.. ik heb geen moeite daarmee om het te zeggen hoar... en ik lieg niet ik sweer het. en aura's dat kan ik me hele leven al dus wat zeur je nou


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik snap niet wat je erg vindt aan een klasgenoot die een zelfmoordpoging heeft gedaan, maar dat kan ook aan mij liggen. Niet gemeen/aanvallend bedoeld (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zullen we de woorden 'leugenaar' en 'ik geloof je niet' even achterwegen laten :Y). Stel iemand spreekt wel de waarheid, kun je nagaan hoe erg je die persoon dan misschien wel kwetst met wat je zojuist zei :X. Alvast bedankt(A).

    Aura's kunnen zien is niets speciaal en ik vind er niets handigs aan. Voor mij stelt het geen reet voor en zo bovennatuurlijk vind ik het niet. Als iemand zich ontwikkeld is dat iets wat ieder hogerontwikkeld mens kan :Y).

    Ik kan me voorstellen dat je het weird van en stuff, maar ik bedoel, stel je voor hoe zij zich er zelf onder voelen als andere mensen hen die indruk geven. Er is niets ergens dan ergens mee moeten leren leven wat anderen raar vinden, eng vinden, gestoord vinden of niet geloven. Het zijn ook maar gewoon mensen net als jij. Misschien als je het door die bril bekijkt, dat het dan minder word? Ik zou het verder niet weten sorry ;X

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 21:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ik ken ook iemand die al eens zelfmoord heeft proberen plegen, maar diegene heeft er met mij over gepraat omdat die vond dat ik het moest weten. En ik schrok eerst ook wel, daar dat je er echt bang van wordt snap ik niet.
    + Dat meisje heeft aandacht tekort?
    Die jongen is een heel stille jongen en ik schrok toen ik van iemand hoorde dat hij zichzelf heeft proberen op te hangen. Ik vroeg aan hem of dat waar was, hij zei van wel maar dat hij er niet verder op wou ingaan omdat hij niet meer aan die periode wilt terugdenken. Ik word er niet echt bang van, maar gewoon het gedacht dat hij dat heeft proberen te doen, bezorgd mij toch kippenvel. ;o

    Ja, dat meisje heeft aandacht tekort. :')


    Only losers can act the way you do

    Powerfull schreef:
    (...)

    nou dan geloof het het tog niet.. ik heb geen moeite daarmee om het te zeggen hoar... en ik lieg niet ik sweer het. en aura's dat kan ik me hele leven al dus wat zeur je nou

    Ik zeur niet, ik zeg wat ik denk/vind.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Weetje dat dit nog steeds echt spottend is? Of op z'n minst spottend overkomt.
    Zelfmoordpogingen heeft lang niet iedereen meegemaakt, ook dat is niet echt normaal, nee.
    Dit meisje zit er echt mee, en iets medelevender mag ook wel.


    nou ik zit er ook wel heel erg mee hoar... maar ik ga anderen er niet mee lastig vallen hoar..! en ik leef ook mee hoar.. ik zeg alleen wat IK heb meegemaakt


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.