• Vanaf 31 januari komt op Net 5 de nieuwe vampieren serie, the vampire diares.

    Waar gaat het over?

    Elena is een doodnormaal meisje met doodnormale problemen... totdat de familie Salvatore weer terug lijkt te komen. Stefan Salvatore gaat terug naar de highschool in Mystic Falls, en Elena word verlieft... net zoals de rest van de school. Wat ze niet weten is dat Stefan een vampier is... maar de gebeurtenissen worden toch wel héél raar.

    Wie gaat het volgen? Ik ben al bij episode 11 of zo, maar dat is op internet, in het engels zonder ondertiteling.


    eyes on the prize.

    Lijkt me opzich wel leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg, die wil ik zien! Maarja, belgie he --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    http://www.youtube.com/watch?v=vZvkULGm_DI trailer.


    eyes on the prize.

    www.casttv.com daar kun je de afleveringen in het engels zien, voor als je in België woont ;p

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 16:18 ]


    eyes on the prize.

    Tranquillity schreef:
    Omg, die wil ik zien! Maarja, belgie he --'


    het komt op vt4


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sawyer schreef:
    www.casttv.com daar kun je de afleveringen in het engels zien, voor als je in België woont ;p

    Oeh, dankjee ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    softspoken schreef:
    (...)

    het komt op vt4

    Ah, wanneer dat? (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    niet meer mensen die het volgen? nahh vampire fans, dit is echt wel vet hoor.


    eyes on the prize.

    Leeeuk (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heel seizoen 1 al gezien. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    De boeken daarvan leken me iig leuk. En ik ga misschien wel kijken naar de serie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Doet me denken aan twilight, ergens.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ga die serie zeker kijken


    Why don't you break my heart

    Ik ga de serie zeker volgen, thx voor het melden btw :D


    You can run but not hide

    Backstabber schreef:
    Heel seizoen 1 al gezien. (A)


    Seizoen 1 was in tweeën gedeeld want het contract met de tv zender was maar zolang. Morgen begint het tweede deel in Amerika, haha (:.


    eyes on the prize.