• Vanaf 31 januari komt op Net 5 de nieuwe vampieren serie, the vampire diares.

    Waar gaat het over?

    Elena is een doodnormaal meisje met doodnormale problemen... totdat de familie Salvatore weer terug lijkt te komen. Stefan Salvatore gaat terug naar de highschool in Mystic Falls, en Elena word verlieft... net zoals de rest van de school. Wat ze niet weten is dat Stefan een vampier is... maar de gebeurtenissen worden toch wel héél raar.

    Wie gaat het volgen? Ik ben al bij episode 11 of zo, maar dat is op internet, in het engels zonder ondertiteling.


    eyes on the prize.

    Weet jij hoe laat het komt?

    Bestaan daar geen boeken over?


    We're all dancing to the same sad song.

    De boeken heb ik niet gelezen, en volgens mij komt het om 21.25


    eyes on the prize.

    ik ga het volgen. x'3


    Smiling but close to tears.

    het verhaal komt me bekent voor...:O


    stay Nyappy

    Ik ga het ook volgen ookal lijkt het vaag op Twilight xd


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, bijna iedereen denkt bij vampieren aan Twilight, maar ik kan je wel vertellen dat het er absoluut niet op lijkt. De vampieren zijn anders, de verhalen, legendes.


    eyes on the prize.

    Ik heb de eerste aflevering gezien en de tweede aflevering voor de helft. Ik moet zeggen dat ik het niet interessant genoeg vond om het echt te gaan volgen, maar misschien dat ik het wel eens ga kijken :3

    Het is in ieder geval beter dan Twilight, de legendes en alles zijn leuker :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    the vampire diaries is al veel eerder geschreven dan twilight, dus niet dat iedereen gaat denken van 'oooh, ze doen twilight na' niet dus.
    btw.
    STEFAN! <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Onderbroek schreef:
    Doet me denken aan twilight, ergens.


    maar TVD is eerder geschreven dan twilight.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus