• Nou, we hebben op het einde van het jaar steeds een groepswerk voor 3 vakken tegelijk en het telt heel hard door op je eindtotaal. Dus we hadden al groepjes enzo gevormd, maar er schoot nog iemand over, Karolien. Dat is zo diegene in de klas die met niemand echt bevriend is en altijd achter ons aanloopt. Maar ik en Astrid en Bianca zaten in één groep en Laura en Iris en Florian in de andere. Wij beide groepen wouden niet nog een persoon erbij, maar één van ons moest haar er wel bij nemen. Blijkt dus dat Karolien eerst aan Laura had gevraagd om in haar groep te mogen en toen stuurde ze dit via sms terug; 'Hmm, maar eigenlijk is onze groep veel leuker zo met drie en Florian heeft al een beetje werk gedaan en we hebben al een onderwerp enzo. Trouwens, jij kan toch niet zo goed met Florian opschieten?' En nog van die dingen, gewoon zodat ze bij ons in de groep zou gaan! en ze stuurde ook dit; 'Ja, ik weet dat Astrid u niet in de groep wilt hebben, maar Lize en Bianca wel en we leven in een democratisch land, hé!' Terwijl dat wijf wéét dat ik haar er ook niet in wil hebben! Godverdomme, wat een kutwijf. ;x

(cat)

All was well.

't is een naaistreek van die vriendin ja, ik zou eens gaan overdenken of zij wel een vriendin is. Bovendien, deal with it,,het zij nu eenmaal zo. Komt nog wel vaker voor in je leven;)

Why don't you break my heart

Blondiepants schreef:
    Waarom valt iedereen Lize nou aan ?
    Iedereen zijn eigen mening, als Lize zo over dat meisje denkt, so it be, ja.
    Hoe kunnen jullie nou oordelen over iemand dat jullie niet kennen ? ;x

Wij oordelen ook niet over die persoon, wij zeggen enkel dat we het respectloos vinden hoe ze over dat meisje praat.
    @Lize: dat weet ik ook wel, maar ik vind het niet door de beugel kunnen hoe jullie dat ene meisje behandelen.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson