• Nou, we hebben op het einde van het jaar steeds een groepswerk voor 3 vakken tegelijk en het telt heel hard door op je eindtotaal. Dus we hadden al groepjes enzo gevormd, maar er schoot nog iemand over, Karolien. Dat is zo diegene in de klas die met niemand echt bevriend is en altijd achter ons aanloopt. Maar ik en Astrid en Bianca zaten in één groep en Laura en Iris en Florian in de andere. Wij beide groepen wouden niet nog een persoon erbij, maar één van ons moest haar er wel bij nemen. Blijkt dus dat Karolien eerst aan Laura had gevraagd om in haar groep te mogen en toen stuurde ze dit via sms terug; 'Hmm, maar eigenlijk is onze groep veel leuker zo met drie en Florian heeft al een beetje werk gedaan en we hebben al een onderwerp enzo. Trouwens, jij kan toch niet zo goed met Florian opschieten?' En nog van die dingen, gewoon zodat ze bij ons in de groep zou gaan! en ze stuurde ook dit; 'Ja, ik weet dat Astrid u niet in de groep wilt hebben, maar Lize en Bianca wel en we leven in een democratisch land, hé!' Terwijl dat wijf wéét dat ik haar er ook niet in wil hebben! Godverdomme, wat een kutwijf. ;x

    (cat)


    All was well.

    Arme Lize (flower)


    -

    ik vind dat echt erg voor dat meisje, laat haar er toch gewoon bij? zo erg is dat toch niet ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Sorry hoor, maar ik vind het echt stom wat jullie doen. Hoe zou jij je voelen als je haar was?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Sorry hoor, maar ik vind het echt stom wat jullie doen. Hoe zou jij je voelen als je haar was?

    een meeloper en dik en lelijk. Zo zou ik me voelen, zo voelt zij zich ook. En ik heb geen medelijden met haar, aangezien zij me al meerdere dingen geflikt heeft.


    All was well.

    Ik heb medelijden met je. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat jullie geen reden hebben om zo tegen haar te doen omdat ze 'een meeloper en dik en lelijk' is. Dan heb je gewoon geen respect voor dr.
    Zo erg is het nou toch ook niet?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jij bent dus Lize?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat heeft ze geflikt dan?


    You can run but not hide

    Zaitsev schreef:
    Jij bent dus Lize?

    Ja.


    All was well.

    Ik snap er geen reed van (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Saviour schreef:
    Ik vind dat jullie geen reden hebben om zo tegen haar te doen omdat ze 'een meeloper en dik en lelijk' is. Dan heb je gewoon geen respect voor dr.
    Zo erg is het nou toch ook niet?

    En ik heb geen medelijden met haar, aangezien zij me al meerdere dingen geflikt heeft.


    All was well.

    Saviour schreef:
    Ik vind dat jullie geen reden hebben om zo tegen haar te doen omdat ze 'een meeloper en dik en lelijk' is. Dan heb je gewoon geen respect voor dr.
    Zo erg is het nou toch ook niet?

    That's true. Vooral in je latere opleiding en je baan zul je nieta ltijd de keus hebben met wie je samenwerkt.
    Maar ik snap de topicstarter wel ergens, aangezien ik eenzelfde verhaal heb gehad. Echt een vreselijk mens. Ik ben geen treiteraar/vechter, maar haar zou ik toch eens graag de nek om willen draaien.
    t Was bijna zo ver geweest..


    No growth of the heart is ever a waste

    Eye schreef:
    Wat heeft ze geflikt dan?
    Dat vraag ik me op dit moment ook af.


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    (...)
    That's true. Vooral in je latere opleiding en je baan zul je nieta ltijd de keus hebben met wie je samenwerkt.
    Maar ik snap de topicstarter wel ergens, aangezien ik eenzelfde verhaal heb gehad. Echt een vreselijk mens. Ik ben geen treiteraar/vechter, maar haar zou ik toch eens graag de nek om willen draaien.
    t Was bijna zo ver geweest..


    Dan nog, ze mag haar zoveel geflikt hebben als ze wil, je gaat niet zeggen dat ze een meeloper is en dik en lelijk, dat vind ik gewoon niet kunnen.
    Ik zou het ook niet leuk vinden als er iemand dat ik niet bepaald moet bij me in de groep moet, wat begrijpelijk is, natuurlijk, maar dan nog ga ik daar niet zulke dingen over zeggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat is gemeen o.o


    We can only learn to love by loving.