• Nou, we hebben op het einde van het jaar steeds een groepswerk voor 3 vakken tegelijk en het telt heel hard door op je eindtotaal. Dus we hadden al groepjes enzo gevormd, maar er schoot nog iemand over, Karolien. Dat is zo diegene in de klas die met niemand echt bevriend is en altijd achter ons aanloopt. Maar ik en Astrid en Bianca zaten in één groep en Laura en Iris en Florian in de andere. Wij beide groepen wouden niet nog een persoon erbij, maar één van ons moest haar er wel bij nemen. Blijkt dus dat Karolien eerst aan Laura had gevraagd om in haar groep te mogen en toen stuurde ze dit via sms terug; 'Hmm, maar eigenlijk is onze groep veel leuker zo met drie en Florian heeft al een beetje werk gedaan en we hebben al een onderwerp enzo. Trouwens, jij kan toch niet zo goed met Florian opschieten?' En nog van die dingen, gewoon zodat ze bij ons in de groep zou gaan! en ze stuurde ook dit; 'Ja, ik weet dat Astrid u niet in de groep wilt hebben, maar Lize en Bianca wel en we leven in een democratisch land, hé!' Terwijl dat wijf wéét dat ik haar er ook niet in wil hebben! Godverdomme, wat een kutwijf. ;x

    (cat)


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    En ik heb geen medelijden met haar, aangezien zij me al meerdere dingen geflikt heeft.

    Misschien moet je dan ook maar meedelen wat ze geflikt heeft, anders ga je nog meer van deze opmerkingen krijgen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind haar een meeloper en dik en lelijk, mag ik ja? Sorry hoor, zelfs als ze mijn vriendin was zou ik ze nog dik en lelijk vinden. Trouwens je hoeft het niet zo brutaal op te vatten. Ze vroegen wat ik van haar vond en daar heb je het. :Y)


    All was well.

    Kingdom schreef:
    Ik vind haar een meeloper en dik en lelijk, mag ik ja? Sorry hoor, zelfs als ze mijn vriendin was zou ik ze nog dik en lelijk vinden. Trouwens je hoeft het niet zo brutaal op te vatten. Ze vroegen wat ik van haar vond en daar heb je het. :Y)
    Maar waarom vind je haar dan een meeloper en dik en lelijk?


    Life is hard and then we die

    Saviour schreef:
    (...)
    Misschien moet je dan ook maar meedelen wat ze geflikt heeft, anders ga je nog meer van deze opmerkingen krijgen.

    1. Ze zei dat ik luizen had om mensen tegen me op te zetten.
    2. Ze zei dat ik verliefd was op een jongen die wel verliefd op mij was. Dat is niet leuk noch voor hem, noch voor mij.
    3. Ze zit echt gewoon over iedereen en alles te roddelen, ik ga nou niet alles opnoemen wat ze zei, maar het waren behoorlijk gemene dingen waarvan de helft niet waar was.


    All was well.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar waarom vind je haar dan een meeloper en dik en lelijk?


    Misschien omdat ze dik en lelijk is?
    & een meeloper omdat ze altijd achter hun aanloopt. lol


    Smiling but close to tears.

    Kingdom schreef:
    Ik vind haar een meeloper en dik en lelijk, mag ik ja? Sorry hoor, zelfs als ze mijn vriendin was zou ik ze nog dik en lelijk vinden. Trouwens je hoeft het niet zo brutaal op te vatten. Ze vroegen wat ik van haar vond en daar heb je het. :Y)


    Alsnog, blijf ik het respectloos vinden tegenover haar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar waarom vind je haar dan een meeloper en dik en lelijk?

    dat spreekt toch voor zich?


    All was well.

    Heb je ooit gevraagd waarom ze zo doet op een normale toon zonder verwijten te maken?


    Life is hard and then we die

    Kingdom schreef:
    (...)
    dat spreekt toch voor zich?


    Waarom zou dat voor zich spreken? Wij hebben dr nog niet gezien.
    +jij bent nu toch ook slecht over haar aan het praten? Dus eigenlijk doe je gewoon het zelfde als wat zij deed/doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Logisch dat je gek van haar wordt, maar je kunt het beste normaal tegen zulke mensen doen. Dan krijgen ze meer zelfvertrouwen en misschien durft dat meisje dan ook wel op anderen af te stappen.
    Ik bedoel, wat heeft zíj gedaan dan?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Gemeen ;o


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Waarom valt iedereen Lize nou aan ?
    Iedereen zijn eigen mening, als Lize zo over dat meisje denkt, so it be, ja.
    Hoe kunnen jullie nou oordelen over iemand dat jullie niet kennen ? ;x


    -

    Niemand kan haar nog hebben door al de dingen die ze heeft gedaan, dus wij hebben wel het recht om haar niet aardig te vinden. Trouwens, het gaat niet over haar, maar over iemand anders.


    All was well.

    Blondiepants schreef:
    Waarom valt iedereen Lize nou aan ?
    Iedereen zijn eigen mening, als Lize zo over dat meisje denkt, so it be, ja.
    Hoe kunnen jullie nou oordelen over iemand dat jullie niet kennen ? ;x


    Ik ben het helemaal met jou eens. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Blondiepants schreef:
    Waarom valt iedereen Lize nou aan ?
    Iedereen zijn eigen mening, als Lize zo over dat meisje denkt, so it be, ja.
    Hoe kunnen jullie nou oordelen over iemand dat jullie niet kennen ? ;x
    Inderdaad, hoe kunnen wij nou oordelen over iemand die we niet kennen..


    Life is hard and then we die