• Net zoals vorig jaar moet ik weer model gaan zitten voor een haarwedstrijd. Alleen moest ik voor vorig jaar in het thema 'gala' gaan. Maar nu gaat het extremer gaan...'Streetfashion' Check this.
    + Gaan ze plukken in mijn haar zetten in een felle kleur, en nu heb ik bang en begin ik al te stressen terwijl ik nog 2 maand heb D:

    Het zou zonde zijn moesten ze je haar heel kort knippen ! Je hebt net zo'n mooi haar ! Maar okay, risico's maken? En als je het écht niet wil dan kan je het zeggen tegen de mensen die je haar gaan doen? Normaal hebben ze daar wel begrip voor, denk ik :')

    Tranquillity schreef:
    (...)
    In je haar zelf of groene plukken bijsteken?

    In mijn haar zelf, echt kleuren Oo

    Irgendwann schreef:
    (...)
    In mijn haar zelf, echt kleuren Oo

    Hmm, ik hoop voor je dat het snel uitwast! ôO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lijkt me echt ongelooflijk leuk!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    echt stoer


    Haters make me Famous

    Aparte kapsels,
    Maar lijkt me super om is te doen! ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    hip;D
    ik ben ook 2x model geweest, maar dat was van een meisje die ik heel goed ken en ze zat nog op een kappersopleiding maar het was gewoon knippen en ze probeerde zo'n vlecht enz (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik hoop dat ze het wel een beetje normaal houden, dat zou zonde zijn van je haar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    zou ik ook doen die mensen op die foto´s kijken ook niet echt blij..zijn er denk ook niet blij mee..;3


    ailoveejoee.

    Stoer ;D


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Ik zou ook stressen xo


    Some people make the world special just by being in it