• Ik heb het over deze cake.
    Ja, het is een cake en geen plasticine zoals veel van mijn vriendinnen dachten :')
    Ik ben van plan hem na te maken in de vakantie :'D

    En als je er niet van zou eten, is hij toch nog steeds cute hé? (:

    Btw: weet iemand hoe ik die kleurtjes kan maken? (Jah, met kleurstof, maar hoe krijg ik dat smeersel zelf?)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 20:07 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hij is té zonde om op te eten =3

    Ik EIS een hapje!


    everything, in time

    Hij is mooi, maar ziet er niet echt eetbaar uit. Daarbij is het zonde om op te eten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    UNCOMMON schreef:
    Hij is té zonde om op te eten =3


    I clicked my heels and wished for you.

    Hij ziet er echt fake uit, ik zou daar nooit van willen eten. Bang voor een vergiftiging of zo ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Hij is té zonde om op te eten =3

    zo'n cakes ruuuuuuuulen x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hij is te lekker om op te eten :D


    You can run but not hide

    Die ziet dr echt lekker uit, en hij is inderdaad zonde om op te eten ;o

    Tranquillity schreef:
    Hij ziet er echt fake uit, ik zou daar nooit van willen eten. Bang voor een vergiftiging of zo ;x

    Ik wil wel een stukje proeven dan :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tranquillity schreef:
    Hij ziet er echt fake uit, ik zou daar nooit van willen eten. Bang voor een vergiftiging of zo ;x

    Ghaha -dacht net hetzelfde ;x-


    -

    Tranquillity schreef:
    Hij ziet er echt fake uit, ik zou daar nooit van willen eten. Bang voor een vergiftiging of zo ;x


    Only losers can act the way you do

    Blauwe cake, cool _O_
    Ehm.. ja, die kleurstoffen. Die kun je feitelijk door alles gooien. Ik ken iemand die heeft ze (in zowat alle mogelijke kleuren) maar ben vergeten waar diegene ze vandaan heeft -.-
    Google?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Blauwe cake, cool _O_
    Ehm.. ja, die kleurstoffen. Die kun je feitelijk door alles gooien. Ik ken iemand die heeft ze (in zowat alle mogelijke kleuren) maar ben vergeten waar diegene ze vandaan heeft -.-
    Google?


    De kleurstoffen vind ik wel in de supermarkt, ik heb ze daar al zien hangen (: Maar heb je een idee hoe ik die 'glazuur' kan maken?


    Home is now behind you. The world is ahead!