• Scott from Cherry Tree Records said on CTR chat that there will be no America tour in 2010.
    Kreeg ik in een bericht, niet wetend of het waar is. En ik wil ook geen kutreacties, want ik deel het gewoon eventjes mee voor de mensen die er wel in geinteresseert zijn.
    Edit;
    Ik heb echt geen enkel idee of het waar is of niet hé, ik kreeg het alleen in een bericht. Maar er is wel spraken van een zomertour -terug festivals zoals in 2008, dat naar het schijnt wel door zal gaan.-

[ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:40 ]

Tja.. Lekker voor ze! xD

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Perfectly schreef:
    TH gaat wel naar Amerika toch? TH zei toch; We gaan eerst Touren in Europa en daarna gaan we naar Aremika.. En in de zomer keren we terug naar Europa voor festivals [Net zo iets als al die concerten die ze dag voor een festival gaven]
    Toch? :$

Ja dacht ik ook. Maar als iemand van cherry tree records bevestigt dat ze niet komen, weet ik ook niet wat ik moet geloven. -En ik heb ook het nieuws gekregen dat het waarschijnlijk vast staat dat ze naar wb komen.-

Stiekem hoop ik op geen humanoid-tour in Amerika. (Aa)

Some people make the world special just by being in it

Ah, fijn voor ze. (krul)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Windfall schreef:
    Lekker voor ze!

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Vreemd, misschien zijn er een hele hoop fans afgehaakt in Amerika ofzo.
    Want wie wil er nu niet in Amerika toeren ? (;

The soul needs autumn.

Jammer dan :')

[ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 21:34 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Irgendwann schreef:
    (...)
    Ja dacht ik ook. Maar als iemand van cherry tree records bevestigt dat ze niet komen, weet ik ook niet wat ik moet geloven. -En ik heb ook het nieuws gekregen dat het waarschijnlijk vast staat dat ze naar wb komen.-

Ja, daar heeft iedereen het over.. Waarschijnlijk mag ik dan niet.. ;( Maar ik krijg het wel voor elkaar dat ik wel mag.. Alleen zit ik dus te twijfelen of ik dan naar België of Nederland naar concert wil.. Ik wil namelijk met Sabine, en met Laurien.. maar de één gaat naar Nederland en de andere naar België.. ;(

Tom and Georg could write a bad romance.

Waarschijnlijk gaat Tokio Hotel pas in 2011 en naar daar zodat ze dit jaar hier hun Humanoid-tour beginnen en dan hier nog festivals geven.

Maar weetje toevallig wanneer die festivals zijn? Treden ze op een apart concert op of is het zoals in 2008 tijdens Werchter Boutique?

One Day you'll remember me...

Zij hebben tokiohotel genoeg in beslag genomen, nu is het ons beurt :')

Life begins at the end of your comfort zone

secretangel schreef:
    Waarschijnlijk gaat Tokio Hotel pas in 2011 en naar daar zodat ze dit jaar hier hun Humanoid-tour beginnen en dan hier nog festivals geven.

Maar weetje toevallig wanneer die festivals zijn? Treden ze op een apart concert op of is het zoals in 2008 tijdens Werchter Boutique?

Is er terug een werchter boutique dit jaar ? ;o
    Ik hoorde dat dat niet elk jaar was, dus..
    Ik wil zeker gaan :')

Life begins at the end of your comfort zone

katrnaSOUNDS schreef:
    Zij hebben tokio hotel genoeg in beslag genomen, nu is het ons beurt :')

Vind ik ook, je hebt helemaal gelijk!
    Tokio Hotel moet veel vaker naar Europa komen dan naar Amerika. Want Duitsland is nog altijd hun geboorteland en in Europa zijn ze het eerst doorgebroken.
    En het gene wat ik echt oneerlijk vind is dat als Tokio Hotel naar Amerika gaat ze steeds handtekeningensessies geven. En hier in Europa gebeurt dat zelden of nooit. Zeker hier in België en Nederland.

One Day you'll remember me...

Finished schreef:
    Wat vind ik het toch zo jammer voor hun! Ö NOT xp
    Er is ook een gerucht dat Tokio Hotel opnieuw op Werchter Boutique zal zijn (:
    Al is er daar niets van bevestigd..
    Laten we allen hopen van wel (:

Als dat al enigszins opnieuw gaat zijn :') sinds het vorig jaar ook niet was.