• Scott from Cherry Tree Records said on CTR chat that there will be no America tour in 2010.
    Kreeg ik in een bericht, niet wetend of het waar is. En ik wil ook geen kutreacties, want ik deel het gewoon eventjes mee voor de mensen die er wel in geinteresseert zijn.
    Edit;
    Ik heb echt geen enkel idee of het waar is of niet hé, ik kreeg het alleen in een bericht. Maar er is wel spraken van een zomertour -terug festivals zoals in 2008, dat naar het schijnt wel door zal gaan.-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:40 ]

    Ja en? Wij krijgen nog gewoon concerten, dus alles goed. (:


    everything, in time

    Strychnine schreef:
    (...)

    Oeeeeh, dat is helemaal leuk :'). Behalve 't feit dat ik dan waarschijnlijk op vakantie ben haha.

    Haha, ja ik heb hetzelfde probleem dan (': In 2008 had ik geluk, want de dag erna vertrokken we op reis.

    Christmas schreef:
    Ja en? Wij krijgen nog gewoon concerten, dus alles goed. (:

    Ik deel het gewoon mee hoor ^^ Omdat er nog altijd fans zijn die iets hebben; fuck amerika, ze nemen tokio hotel toch wel een beetje van ons af. Waarvan dit dus best wel goed nieuws is voor die mensen (':

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik deel het gewoon mee hoor ^^ Omdat er nog altijd fans zijn die iets hebben; fuck amerika, ze nemen tokio hotel toch wel een beetje van ons af. Waarvan dit dus best wel goed nieuws is voor die mensen (':


    Gha, het is ook goed nieuws. Want mss denkt TH; 'Oké, dan maar meer in NL en België!' -Maar stiekem meer NL!-


    everything, in time

    Pech voor hen.

    HA-HA.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Twee lettergrepen:
    HA-HA ='D


    Life is hard and then we die

    Like I care, ik vind persoonlijk dat ze daar wel genoeg hebben gehad voor het moment want telkens dat ze naar Amerika gaan is er daar wel een signing session en hoeveel hebben ze er al gehouden in België en Nederland ? 0 ! Het mag misschien erg zijn voor die fans maar serieus soms gaat het er wel een beetje over.


    But love's a malady without cure

    HAHA. Das best zielig eigenlijk!

    Hahahahahaha :')
    sorry, dat moest er toch even uit.

    TH gaat wel naar Amerika toch? TH zei toch; We gaan eerst Touren in Europa en daarna gaan we naar Aremika.. En in de zomer keren we terug naar Europa voor festivals [Net zo iets als al die concerten die ze dag voor een festival gaven]
    Toch? :$

    Niet zo leuk voor de Amerikanen.
    Het gerucht doet de ronde dat ze terug naar WB komen dit jaar _O_

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 20:30 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Pfuh, wij hebben ook lang moeten wachten, moeten zij nu ook maar kunnen. Nu mogen zij vele topics gaan maken dat ze te veel in Europa zitten. Stel je voor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat vind ik het toch zo jammer voor hun! Ö NOT xp
    Er is ook een gerucht dat Tokio Hotel opnieuw op Werchter Boutique zal zijn (:
    Al is er daar niets van bevestigd..
    Laten we allen hopen van wel (:

    Wat jammer nou.. *kuch*


    Protège moi de mes désirs.