• Scott from Cherry Tree Records said on CTR chat that there will be no America tour in 2010.
    Kreeg ik in een bericht, niet wetend of het waar is. En ik wil ook geen kutreacties, want ik deel het gewoon eventjes mee voor de mensen die er wel in geinteresseert zijn.
    Edit;
    Ik heb echt geen enkel idee of het waar is of niet hé, ik kreeg het alleen in een bericht. Maar er is wel spraken van een zomertour -terug festivals zoals in 2008, dat naar het schijnt wel door zal gaan.-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:40 ]

    oke, =3
    jammer voor de amerikaanse fans =3

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:34 ]

    Lekker voor ze!


    when words fail, music speaks.

    Ik zou dat niet leuk vinden als ik Amerika was. Maar dat betekent wel dat ze misschien nog een tour starten dit jaar? Idk.


    I recycle my thoughts.

    Best wel gemeen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    lekker voor ze xD hun hebben ook hun eigen tour gehad daar in amerika en nu zijn wij weer aan de beurt (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 19:37 ]

    haha lekker voor ze! xD
    whaha grapje best wel sneu voor ze. maar ze zijn ook wel lang in Amerika geweest hoor

    Waarom geloof ik dat niet? :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind dat helemaal niet erg eerlijk gezegt.


    -

    Ghihi
    (cat)


    Your Butt is Mine!

    Oh, da's kut voor hen. o-O


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Oh, da's kut voor hen. o-O


    ok

    stiekem vind ik dit een beetje helemaal niet erg :Y)


    some feelings never change

    Windfall schreef:
    Lekker voor ze!


    We can only learn to love by loving.

    Suspected schreef:
    Ik zou dat niet leuk vinden als ik Amerika was. Maar dat betekent wel dat ze misschien nog een tour starten dit jaar? Idk.

    Er is spraken dat ze weer een zomertour gaan doen -dus terug festivals zoals in 2008-

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Er is spraken dat ze weer een zomertour gaan doen -dus terug festivals zoals in 2008-


    Oeeeeh, dat is helemaal leuk :'). Behalve 't feit dat ik dan waarschijnlijk op vakantie ben haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny