• Gha, zo'n 16 - jarige player uit mijn wijk kwam naar me toe en zei; 'Ja, jij bent best sexy. Ik zou best wel es met je uit willen. Maar ik vind je net te dik. Zal ik laxeerpillen voor je kopen?'

    Ja, en bedankt hè! ><

    Ik was bíjna over mijn dikheidscomplex heen (Ben niet te dik! Yeah!), komt hij aan. En nee, ik vind hem niet leuk, maar die woorden doen toch wat.

    En voor de nieuwsgierige kindjes, nee, ik heb hem geen laxeerpillen laten kopen. (:


    everything, in time

    Phenomenon schreef:
    Omg, als iemand mij dat flikt ga ik hem slaan! Had dat ook gedaan : ) Dat is echt respectloos.


    ok

    Wat een loser. ;x


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Wat een Lage en zielige actie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als een jongen mij zoiets zou flikken zou ik hem laten voelen hoe dik mijn spierballen zijn en hoe vet agressief ik dan kan worden.
    -Duivelsgrijns-
    Jongens van die leeftijd zijn sukkels, believe me -rolls eyes-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 20:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Perry schreef:
    Kloot dat hij is ;x


    I need you like a heart needs a beat

    Wat een kloot ! Zoiets zeg je toch niet? Niet tegen iemand die mager is, normaal is, of te dik is. Pff, dat slaat helemaal nergens op! Sorry, maar bij zo'n dingen word ik echt boos.

    Vigilante schreef:
    Wat een kloot ! Zoiets zeg je toch niet? Niet tegen iemand die mager is, normaal is, of te dik is. Pff, dat slaat helemaal nergens op! Sorry, maar bij zo'n dingen word ik echt boos.


    Only losers can act the way you do

    Weetje?,waarschijnlijk ben je niet eens dik,ik ken je niet,maar goed.En het is best wel zielig actie.Zo perfect,perfectie bestaat niet maar je snapt het wel,zal hij ook niet zijn.

    Omg hoe hard, ik zou hem in zn ballen schoppen!


    You can run but not hide

    Wat een eikel.