• Hmm, ik loop dus rond met een geheim dat ik echt graag aan iemand wil vertellen. Vandaag heb ik dat dus aan een iemand vertelt, een hele goede vriend. Maar graag zal ik het aan iemand anders vertellen, aan meerdere personen. Het probleem is het alleen: Het is niet mijn geheim, maar die van een ander. Daardoor kan ik het eigenlijk niet kwijt, terwijl ik het wel kwijt moet.

    Heeft iemand dat ook (gehad)?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben heel slecht in zulke geheimen, helemaal omdat als ik ze echt heel erg vind en ik ze gewoon kwijt moet het altijd doorvertel aan de verkeerde ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb het niet gehad, maar het lijkt me wel rot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet één groot geheim van mijn ex, wat ik absoluut niet mocht doorvertellen. Maar dat heb ik toch gedaan. Alleen aan mijn beste vriendin. Maar ik voelde me wel heel opgelucht daarna.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vertel het hier aan een vreemde!
    Wij zullen je niet beoordelen, en niet verder vertellen. Ik ben de enige van mijn vrienden die Q heeft. Dus ik praat er met de rest nooit over. Over Q in het algemeen niet. Ze snappen het, en mij, niet. ><


    everything, in time

    Papercut schreef:
    Ik heb het niet gehad, maar het lijkt me wel rot.

    Ja, dat heb ik ook. En dat is echt kut.


    Never run out of reasons to smile...

    Prevail schreef:
    Ik ben heel slecht in zulke geheimen, helemaal omdat als ik ze echt heel erg vind en ik ze gewoon kwijt moet het altijd doorvertel aan de verkeerde ;x


    Smiling but close to tears.

    Ik zou echt in een dillema zitten! Sterkte!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Christmas schreef:
    Vertel het hier aan een vreemde!
    Wij zullen je niet beoordelen, en niet verder vertellen. Ik ben de enige van mijn vrienden die Q heeft. Dus ik praat er met de rest nooit over. Over Q in het algemeen niet. Ze snappen het, en mij, niet. ><


    All was well.

    Maar kijk, nu ik het aan iemand hebt vertelt lucht het op. Maar het gevoel blijft, dus ik denk dat ik jullie raadt ga opvolgen.

    Dank jullie voor de steun!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 22:00 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb één heel groot geheim en iemand op Q is erachter gekomen, dus heb ik het helemaal verteld en het voelde geweldig :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn hele leven is een geheim ondertussen ;x
    Ik heb een deel vertelt aan iemand en dat luchte wel op.


    Kiss me, before I change my mind

    Ik heb genoeg geheimen van mijn vriendinnen die ik niet door mag vertellen :') Maar soms laat ik er wel eens per ongeluk een steekje over los.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb zoveel geheimen en weet ook zoveel geheimen, waar niemand van af weet.
    Behalve ik en de persoon in kwestie.
    Ik heb eigenlijk nooit de neiging iets door te vertellen.
    Maar ik kan je wel begrijpen om je hart te luchten aan iemand. (:
    Vooral als je er mee zit.
    Maar ik denk (en zie) dat er genoeg mensen hier zijn waar je het tegen kunt vertellen, if you want. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik draag vele geheimen met me mee, vanmezelf,iemand anders, iedereen vertelt mij altijd alles, ze vertrouwen me ermee, ik vertel nooit wat door, ik vergeet het altijd een dag erna alweer..


    The Truth is always merciless