• Zo'n kind van de basisschool vroeger mocht ik dus niet, en zij mij niet. En ze deed heel kakkerig tegen me en gaf feestjes waar ik als enige van de klas niet bij uitgenodigd was. Maar nu stuurt ze me opeens van die uitnodigingen voor sites zoals: Hyves, Facebook, PPtc of zo. En dan stuurt ze ook mailtjes met: 'Dan kunnen we vrienden worden en met elkaar kletsen als je een account aanmaakt.'
    Echt zo'n vaag kind o.o
    Nu doet ze opeens heel aardig tegen me, en ze stuurt die mailtjes minstens 4x per week als 'herinnering' naar me toe.

    Heeft iemand ook zoiets een keer meegemaakt? Dat iemand eerst heel lullig tegen je doet en later opeens heel aardig?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    zeg gewoon tegen haar

    jonge ik mocht je nooit en nu nog steeds niet dus flikker lekker op (cat)

    Misschien gemeen maarja boeiend (A):P?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 16:56 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Zovaak.
    Ik zou er gewoon niet op ingaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lekker dan, raar kind.
    Maar nee, dat heb ik nog nooit gehad, haha.


    Protège moi de mes désirs.

    Dat zijn die websites die dat sturen omdat jij zeker in haar 'adresboek' zit bij Hotmail of wat voor'n e-mail adres ze ook heeft.
    En dat zijn ook die sites die dat zinnetje altijd zetten ('Dan kunnen we vrienden worden en met elkaar kletsen als je een account aanmaakt.')


    VIP - Very Important Penguin

    Ja, maar ik bedoel, iedereen verdiend een tweede kans toch? Ik ben nu beste vrienden met iemand die vroeger mijn 'vijand' was, waar ik dus ook altijd ruzie mee had. En nu lachen we samen om die tijden. :'D


    You can run but not hide

    Vaak zat, lekker niet op ingaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, heb ik vaker meegemaakt. Maar dan alleen omdat ze me wilden gebruiken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    LadyBug schreef:
    Vaak zat, lekker niet op ingaan.

    Ja. Zo'n dom wijf op school (ja, ik noem haar lekker respectloos wijf 'cause that's what she is) loopt alsmaar ruzie te maken met d'r groepje en ineens kreeg ik een uitnodiging via hyves. Ik dacht meteen: val dood, meissie.


    No growth of the heart is ever a waste