okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:
nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!
-
1 aug 2008 - 10:501 aug 2008 - 13:29
(...)over fotografen die kikken op naakte sterren te fotograferen
okè ja die mannen zijn gewoon vies!! Straks staat Bill,Tom,Georg of gustav in hun naakie in een boekje x'D1 aug 2008 - 13:30maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3
x'] spreek jullie nog wel
xxfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:301 aug 2008 - 13:30maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3
xx
toedeloee x'D <31 aug 2008 - 13:30(...)
ok dit moet nog effen wedden dat ze dan veel verkopen
okè ja die mannen zijn gewoon vies!! Straks staat Bill,Tom,Georg of gustav in hun naakie in een boekje x'Dfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:30maaar mensjes ik moet gaan!! :p IK HEB MORGEN FANMEETING EN MOET NOG VEEL REGELEN DUS GA DE STAD IN CHECK VANAVOND WEL WEER WAAROVER JULLIE GELULT HEBBEN doeiii!!! <3
Bye Xx
xx1 aug 2008 - 13:31Dan moeten alle fans in protest gaan en da boekje NIET kopen
Volgens mij gaan al de fans dat willen kopen =p1 aug 2008 - 13:31Dan moeten alle fans in protest gaan en da boekje NIET kopen
doen ze togh gwn van die fans die erop geilen
maar nu ga ik egt ik ga jullie missen:( Doeiii
foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:31(...)ok dit moet nog effen wedden dat ze dan veel verkopen
het zal gewoon uitverkocht zijn man x'D1 aug 2008 - 13:32(...)
Volgens mij gaan al de fans dat willen kopen =p
Wrs, de maniakken maar ik zou dat dus nie kopen, en er zeker niet in kijke ^^1 aug 2008 - 13:32(...)doen ze togh gwn van die fans die erop geilen
maar nu ga ik egt ik ga jullie missen:( Doeiii
iedereen verlaat me ='( bye xX1 aug 2008 - 13:32(...)
Wrs, de maniakken maar ik zou dat dus nie kopen, en er zeker niet in kijke ^^
Ikke wel x']1 aug 2008 - 13:32(...)
ach!! :o ik kom gauw terug!! :o
iedereen verlaat me ='( bye xX
xxfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:331 aug 2008 - 13:34