okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:
nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!
-
1 aug 2008 - 10:501 aug 2008 - 13:15
maar toen hij dat deed (Bill in het publiek springen) stonden er allemaal securitie mannen die hem opvingen ^^ da was zo geregeld want als je erop let, zie je dat er hem allemaal zware manne vast hebben, en NATUURLIJK ook een paar fans ^^
1 aug 2008 - 13:161 aug 2008 - 13:18maar kindjes!! dan staat Bill wel HELEMAAL naakt op het podium als hij terug overeind komt!!
foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:18Gelukkig is Bill niet zwaar x'D
een vriend van me zei tegen me toen hij een foto zag van Bill in zwembroek 'Wahah, Zo dik da Bill is tom raakt over 20 jaar nog wel in z'n broek, maar Bill' ...
en nu zit ie alsmaar te zeggen dat Bill dik is
da slaat nu toch nergens op -_-'1 aug 2008 - 13:19maar kindjes!! dan staat Bill wel HELEMAAL naakt op het podium als hij terug overeind komt!!
Alsof dat erg is x'D1 aug 2008 - 13:19(...)
jha dat zijn die vakantie foto's maar dat is dat bill neerzit dan is zen buik dubbel geplooid en lijk je dik
een vriend van me zei tegen me toen hij een foto zag van Bill in zwembroek 'Wahah, Zo dik da Bill is tom raakt over 20 jaar nog wel in z'n broek, maar Bill' ...
da slaat nu toch nergens op -_-'foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:20(...)
da slaat nu toch nergens op -_-'
Als Bill dik is dan ben ik een vette koe x']1 aug 2008 - 13:20(...)
voor ons niet maar ik denk dat hij zich zou doodschamen
Alsof dat erg is x'Dfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:20(...)jha dat zijn die vakantie foto's maar dat is dat bill neerzit dan is zen buik dubbel geplooid en lijk je dik
Maar het is niet eens die foto het is er eentje van dat ie rechtstaat met z'n handdoek in z'n hand ^^1 aug 2008 - 13:20(...)
dat ben ik zowizo al
Als Bill dik is dan ben ik een vette koe x']foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:21(...)voor ons niet maar ik denk dat hij zich zou doodschamen
Ik zoe me ook schamen, ik zou echt nie kijken uit respect voor Bill, en ik zou zeker geen foto nemen1 aug 2008 - 13:21(...)Maar het is niet eens die foto het is er eentje van dat ie rechtstaat met z'n handdoek in z'n hand ^^
dan is ie blind maar ik vind die foto's kei onduidelijk voor deze tijd met alle moderne fototoestellen enzo!!foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:22(...)
nhee ik ook niet!! Ö dat zou erg zijn ik hoef er geen foto van EN dat doet de paparazi al als je dan egt een foto wilt kan je hem de dag erna uitknippen uit een tijdschrift
Ik zoe me ook schamen, ik zou echt nie kijken uit respect voor Bill, en ik zou zeker geen foto nemenfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:23(...)dan is ie blind maar ik vind die foto's kei onduidelijk voor deze tijd met alle moderne fototoestellen enzo!!
Jah, maar wrs zegt ie da om me te klote ofz, maar ik bedoel maar, Bill heeft idd een buikje, maar das geen vet, dat gewoon normaal1 aug 2008 - 13:24(...)nhee ik ook niet!! Ö dat zou erg zijn ik hoef er geen foto van EN dat doet de paparazi al als je dan egt een foto wilt kan je hem de dag erna uitknippen uit een tijdschrift
Ik zou heel veel kwade brieven schrijven naar de papparazia dingses dan ^^ Wie doet er da nu een foto nemen van iemand die naakt is