okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:
nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!
-
1 aug 2008 - 10:501 aug 2008 - 13:24
(...)Jah, maar wrs zegt ie da om me te klote ofz, maar ik bedoel maar, Bill heeft idd een buikje, maar das geen vet, dat gewoon normaal
ik vind het helemaal niet erg weet je te dun is ook nit mooi :x en daarbij Bill is gezond niet te dun en zeker niet te dikfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:251 aug 2008 - 13:25(...)ik vind het helemaal niet erg weet je te dun is ook nit mooi :x en daarbij Bill is gezond niet te dun en zeker niet te dik
jah vind ik ook
I like it this way ^^1 aug 2008 - 13:251 aug 2008 - 13:25(...)Ik zou heel veel kwade brieven schrijven naar de papparazia dingses dan ^^ Wie doet er da nu een foto nemen van iemand die naakt is
meer dan je denkt ze kikken er ook op om foto's te maken onder de rokken van sommige sterren om dan te laten zien dat ze geen ondergoed aan hebben -_-"foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:26Gotver ik kijk 2 sec niet, en er zijn 2 pagina's bij. ik ben ff weg <33333
haha wie is er nu de slome ok Baaaj!! <3
xxfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:26hèèè jullie gaan te snel voor mij x'D
jij ook al nu zijn we beiden sloomfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:261 aug 2008 - 13:27(...)meer dan je denkt ze kikken er ook op om foto's te maken onder de rokken van sommige sterren om dan te laten zien dat ze geen ondergoed aan hebben -_-"
De onbeschofterikken !! ö
Schending van de privecy
maar ze hebben da ook gedaan bij spears é?1 aug 2008 - 13:271 aug 2008 - 13:28(...)
jha klopt en bij nog vele anderen famous heeft ook een slegte kant
De onbeschofterikken !! ö
Schending van de privecy
maar ze hebben da ook gedaan bij spears é?foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:28Okè ik ben totaal niet meer mee en ben te lui om te lezen x'D over wat gaat dit nu?
Over foto's trekken van Bill naakt, dat dat niet kan
en over dat er iemand heeft gezegt die ik ken da Bill dik is1 aug 2008 - 13:28Okè ik ben totaal niet meer mee en ben te lui om te lezen x'D over wat gaat dit nu?
over fotografen die kikken op naakte sterren te fotograferenfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:28(...)
ow jha en dat ook x']
Over foto's trekken van Bill naakt, dat dat niet kan
en over dat er iemand heeft gezegt die ik ken da Bill dik isfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 13:28