okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:
nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!
-
1 aug 2008 - 10:501 aug 2008 - 10:53
JHAAAAAAAAAAAAA!!!!!
want ik heb in de popcorn een intervieuw gelezen met zijn ex en de vraag was :
En is het echt waar dat Tom zoveel meisjes zou hebben gehad en ermee naar bed is geweest?
haar antwoord: HAHAHAHA je bedoelt toch Tom kaulitz? Nhee die durfde zelfs niet te kussen op onze eerste date en seks is er nooit van gekomen hij is zeer verlegen en onzeker bij meisjes
ok dat moest ik ff zeggen
xxfoto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 10:541 aug 2008 - 10:551 aug 2008 - 10:56Njha.. zij weten het zeker
ik leid het af uit dat artikel
foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 10:56Dat denk ik niet eigenlijk, hij is al 18, en maagd lijkt me niet :'D
maar idd zoals je zelf zegt, WIE WEET. Alleen(ong) Tom WEET :'D1 aug 2008 - 10:58Dat denk ik niet eigenlijk, hij is al 18, en maagd lijkt me niet :'D
maar idd zoals je zelf zegt, WIE WEET. Alleen(ong) Tom WEET :'D
Dat zou eigelijk best wel grappig zijn x'D maarja ik denk het niet^^1 aug 2008 - 11:09(...)
Dat zou eigelijk best wel grappig zijn x'D maarja ik denk het niet^^
dan staat de media op zen kop eerst sexBom/gott en dan ineens maagd blijken te zijn
VOORPAGINA NIEUWS x']foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 11:091 aug 2008 - 11:10(...)
dan staat de media op zen kop eerst sexBom/gott en dan ineens maagd blijken te zijn
VOORPAGINA NIEUWS x']
Tom zijn ego zou diep in de grond gezakt zijn xp1 aug 2008 - 11:11Niemand kan het zeggen (:
YOU NEVER KNOW, all
een Tom, en Bill gus en Georg misschien..I recycle my thoughts.
1 aug 2008 - 11:11nheee anders zou ie wel gek zijn en dan is REDEN voor niks geschreven
foto's onthouden wat mensen vergeten
1 aug 2008 - 11:11Haha zal wel niet hoor ^^
tuurlijk niet, maar stel het je gewoon voor x'D Ik zou me kapotlachen1 aug 2008 - 11:12nheee anders zou ie wel gek zijn en dan is REDEN voor niks geschreven
jah mss was reden gewoon verzonnen ='D1 aug 2008 - 11:131 aug 2008 - 11:13(...)
tuurlijk niet, maar stel het je gewoon voor x'D Ik zou me kapotlachen
Ik ook en dan horen dat BILL eigenlijk degene is met de meeste meisjes!! :o dan nog ergerfoto's onthouden wat mensen vergeten