• een verslag schrijven over hulpverlening bij eetstoornissen, maar ik heb geen zin en ik ben moe ;x

    maar het moet woensdag pas af en ik weet nu al dat ik eht waarschijnlijk niet af krijg als ik zo door ga. ;x wie heeft dat ook vaker, dat je iets niet wilt doen en niet gaat doen omdat het 'later'nog kan maar dat je weet dat je 'later'dan in tijdnood komt?


    We can only learn to love by loving.

    Altijd heb ik tijdnood.

    Ik maak een schema van wat ik wanneer ga maken en leren, om het vervolgens in een hoekje weg te pleuren en op het laatste moment aan mijn huiswerk te beginnen. :Y)

    heb ik momenteel ook
    moet namelijk frans maken , doe het alleen niet:O


    Why don't you break my heart

    Dat heb ik ook altijd...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat heb ik dus altijd. x'3


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik standaard :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ook. Ik moet nog leren voor Geschiedenis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat heb ik nu dus ook. Ik moet nog wiskunde, economie en een Engels gedicht maken ;o

    Manhattan schreef:
    Altijd heb ik tijdnood.

    Ik maak een schema van wat ik wanneer ga maken en leren, om het vervolgens in een hoekje weg te pleuren en op het laatste moment aan mijn huiswerk te beginnen. :Y)

    Schema maak ik in mijn hoofd dan maar oké xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat heb ik ook altijd,


    AAP

    Ik heb dat bijna constant..
    Alles stel ik uit tot op het laatste ogenblikje! xp

    Voor mij is dat normaal. Mijn huiswerk maak en leer ik ook een dag van te voren


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou nu ook aan mijn eindwerk moeten werken. Maar ik krijg me er niet achtergezet dus stel ik het wéér eens uit. ><

    drieastrid schreef:
    dat heb ik ook altijd,


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had daar vorig jaar ook superveel last van; maar ik heb me herpakt ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Ik, en dan kom ik ook nog eens in nood met printen, omdat de printer hier het niet doet ><


    Destroy what destroys you.