• Haaai. =D

    Ik ben al een tijdje niet meer online geweest op quizlet, en ben niet helemaal bij dus als deze topic al bestaat.. of als het al bekend is wat ik ga vragen, verwijder deze topic dan maar ..

    umm. weten jullie al wat het voorprogramma wordt van tokio hotel ? ;o ... ik ben zo benieuwd. ik heb wel een voorgevoel.. maar .. ik weet niet :'D

    CuteRawrx3 schreef:
    14 juni was echt fock >.< slechtste voorprogramma ever . !


    Ik vond ze wel leuk.
    Sad2D was eigenlijk een hele goede band alleen het duurde allemaal te lang dus de fans wouden toen waarvoor ze gekomen waren.

    Zolang het maar geen band is a la Divadown, vind ik alles best.


    Protège moi de mes désirs.

    Universal kennende word het iets commercieel. Een emobandje ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    CuteRawrx3 schreef:
    Ik heb .. een voor gevoel dat.. Lady Gaga de voorprogramma is..


    Lady GaGa heeft in het voorprogramma van PCD gestaan -ik heb haar zelfs live gezien toen- en dat was toen ze nog niet zo lang bekend was in Nederland en in Europa. Onderhand is ze echt heel geliefd en heeft ze al een eigen tour erop zitten, dus waarschijnlijk niet.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    NenaKerner schreef:
    Universal kennende word het iets commercieel. Een emobandje ofzo.


    Ik hoop dat het The Birthday Massacre is :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Is er wel een voorprogramma?
    En is er voor de 25e dan een voorprogramma, hier in België?

    Lady gaga denk ik niet :)

    Ik hoop Jonas Brothers! Ghéhe. Ook al weet ik dat die kans hééél héél héél klein is. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik denk eigenlijk niet dat het Lady GaGa wordt. x3


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb geen idee wie het zou zijn, denk eerlijk gezegd niet dat het een erg bekend voorprogramma zou zijn, gezien de voorheen voorprogramma's, SAT2D, Jeremy's niet superbekend waren. Ben wel benieuwd. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    vorige keer in België was er geen voorprogramma


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    DivaDown.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xCIxTHx schreef:
    Lady gaga denk ik niet :)

    Lijkt me ook niet, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb seriously geen idee, pff het zal wel iets niet-bekends zijn. Waardoor we allemaal in slaap vallen tijdens het voorprogramma x]


    -

    hoop dat het je voorvermoeden is :9~