• Ik had dus aan het begin van het schooljaar spaans gekozen. Ik had vorig jaar wel frans maar spaans leek me leuker. ik had dus duits en spaans. Maar spaans is echt f*cking veel en ik kreeg het nooit optijd af en leren ging niet zo goed. Dus hebben we aan gevraagd of ik weer frans kon gaan doen in plaats van spaans. Nou dat kon want ze zeiden zo: als je voor spaans een onvoldoende blijf staan moet je naar de havo en ik zit nu op vwo. Maar dan zou ik een jaar frans hebben gemist dus nu moet ik 4 maanden inhalen. En alles in de vakantie en zo. Dus ik heb nooit meer tijd voor mezelf. Mijn ouders zeggen : je moet nu frans gaan doen. De hele dag door. omdat ik toch wel een achterstand heb. Ik heb geen vrijheid meer!!!!(huil)

    Dat is kut. Hopelijk ben je snel weer bij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Dat is kut. Hopelijk ben je snel weer bij.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oei,maar ik vind frans wel meevallen eigenlijk (A). Ik vind dat ook niet zoo een moeilijk taal.

    Jha maar ze spreekt alleen maar frans en ik heb toch wel 4 maanden gemist. En ook alle gram. Dus heeft me ma in de kerstvakantie alles uit gelegd. En echt heel de vakantie!!! Zelfs met kerst. Ik ben geen een keer naar de stad geweest en ik heb geen een keer geschaatst

    Daystar schreef:
    Jha maar ze spreekt alleen maar frans en ik heb toch wel 4 maanden gemist. En ook alle gram. Dus heeft me ma in de kerstvakantie alles uit gelegd. En echt heel de vakantie!!! Zelfs met kerst. Ik ben geen een keer naar de stad geweest en ik heb geen een keer geschaatst

    Das dan wel redelijk veel ja,vooral om in te halen.En onze leerkracht spreekt ook alleen frans en dan krijg je van die vragen 'wat zei die?' omdat ze het niet begrepen hebben.

    dat is echt wel kut!


    Ivar Oosterloo.