• Jennifer groeit op met Justin Bieber, ze wonen in dezelfde straat, hebben dezelfde vrienden en zitten in dezelfde klas. Jenny is stiekem al maandenlang verliefd op hem maar durft het niet te vertellen. Ze weet dat hij bekend is op het internet, maar ze had nooit verwacht dat hij zo bekend zou worden dat hij hun geboorteplaats zou verlaten. wanneer dit toch gebeurd is Jennifer ontroostbaar en blijft ze alleen achter met een gebroken hart wat ze stukje bij beetje lijmt, maar wat als hij terugkeert in hun geboortedorp?


    http://www.quizlet.nl/stories/13118/he-taught-me-how-to-love-but-not-how-to-stop-justin-bieber/

    Extra : het verhaal is geen typisch liefdes verhaal, het draait volledig om de gevoelens van de hoofdpersoon en Justin is slechts een toevoeging aan het verhaal, Je zou zijn naam kunnen veranderen in die van een ander of wat dan ook. Het is bovendien in de Zij-vorm geschreven

    Jennifer Morgan werd wakker van de zonnestralen die op haar bleke gezicht schenen. Ze wou niet gewekt worden en zeker niet door iets vrolijks zoals de zon. Jennifer Morgan was geen vrolijk meisje, althans niet meer sinds Hij weg was. Het was nu drie maanden geleden dat Hij vertrokken was uit Stratford, maar nog altijd kon ze er niet aan wennen.


    We can only learn to love by loving.

    Allemaal lezen, ik hou van die story :9~

    Cacharel schreef:
    Allemaal lezen, ik hou van die story :9~
    Jippie :3


    We can only learn to love by loving.