• Ja er zit dus een kind in mijn klas en ik heb zo'n fucking hekel aan der. ze denkt dat ze alles is, ze is echt vreemd -als vreemd in eng vreemd-, ze kijkt me altijd aan alsof ik van mars komt met der stonede hoofd en ze maakt me bang met der make-up die niet eens normaal kan zitten. en daar moet ik dus naast zitten bij aardrijkskunde ;x we hadden een nieuwe leraar -oude is tja ontslagen ?- en ik zat met kristel samen en bij ons was nog een tafel vrij. dat meisje kwam dus terug uit het ziekenhuis en voor ons was er nog plek bij de meisjes met wie ze omgaat, gaat ze uitgerekend naast MIJ zitten ;x en ik haat haar zo erg en ik denk dat ze dat ook wel weet. en nu blijkt dat we vaste plekken hebben en ik het het komende halfjaar naast haar moet zitten ;x ik denk dat ik maar dood ga ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ga gewoon wisselen. Zeg dat je schoolwerk eronder lijdt, daar hebben ze vaak wel sympathie voor. En anders wissel je gewoon van plaats met iemand, vind dat ze daar niet moeilijk over moeten gaan doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Enigma schreef:
    (...) cola is daar te lekker voor

    Neem vies bier. Dat slootwater moet toch ergens goed voor zijn?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is kut.
    Veel succes!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vermoord haar ;d.


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Vermoord haar ;d.
    Help je me ?

    @Anouk
    slootwater haha :33


    We can only learn to love by loving.

    dat ahd ik in groep zes toen meosten de leraren precies die jongen waar iedereen een hekel aan heeft naast mij laten zitten hij loopt egt dom te praten en hij drinkt egt vies emt zkijn tong uit zijn mond en dan zijn rietje in zijn mond egt gwn walgelijk

    ik ben blij dat hij is groep 6 was blijven zitten dus heb ik maar 1 jaar met ehm in d ekals gezeten want ikw as er ing roep 6 bij gekomen


    Ivar Oosterloo.

    Oeh, ken ik. Maar Nicol kijk uit wat je over haar zegt in 't bijzijn van anderen, ze kunnen je allemaal naaien.
    Want ik had precies hetzelfde en had ergens geschreven dat ik d'r niet mocht, ik had wel dikke problemen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Misschien moet je is proberen aardig tegen haar te doen? Misschien valt ze hartstikke mee. Je moet mensen niet op hun uiterlijk beoordelen, dat is namelijk wat ik opmaak uit je context.


    Life is hard and then we die

    Zorg dat ze gillend bij je weg rent :3
    Altijd leuk, succes :"D


    your eyes are like stars in the night.