• Okey, ik moet echt even iets kwijt.
    Ik heb nogal vaak fases -dat ik een tijd lang helemaal door iets geobserdeerd ben-.
    Een paar maanden geleden was dat Twilight, en nu zit ik dus in de Tokio Hotel fase (sorry, ik weet echt niet hoe ik het anders moet brengen :3).
    De laatste tijd vind ik piercings/tatoo's en Tokio Hotel steeds leuker vinden. Probleem; mijn vriendinnen zijn het totaal niet met me eens.
    Mijn beste vriendin vind Tokio Hotel zelfs eng, vies en ze vindt ze lelijk en ga zo maar door. Dat vind ik echt jammer, want ik wil nogal wel eens over Tokio Hotel praten.
    Maar mijn vriendinnen daarvoor op het spel zetten wil ik niet, omdat ze wel superleuk zijn en dit met Tokio Hotel over een aantal maanden waarschijnlijk al weer over is.
    Zo, dit moest ik even kwijt.
    Maar om het nog interessant te houden; hebben jullie ook wel van die fases?

    xx


    it's so empty living behind these castle walls

    meid, mijn vriendinnen accepteren het ook niet dat ik TH fan ben!
    maar je hebt ons natuurlijk altijd om over TH te praten ^^

    veel succes verder!

    Ja ik heb al 3 jaar dezelfde fase. (':
    En whocares? Mijn vriendinnen/vrienden haten toho ook, ze proberen me uit te kleden als ik een TH shirt draag, zo ranzig dat ze het vinden. Maar ondanks dat respecteren ze me nog wel om wie ik ben, en niet om de muziek waar ik naar luister.
    Zij vinden tokio hotel te soft of zeu, en daar kan ik mee leven.


    Scream for mercy!

    Die twilight obsessie heb ik dus nu!
    Ik ben nu bezig in breaking dawn.. En de films heb ik ook al gezien! Maar ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat je geobserdeerd ben van tokio hotel. Probeer gewoon je zelf te blijven! Dan Hou je je vriendinnen misschien ook wel '

    x


    Crazy girl...

    Op dit moment ben ik helemaal verslaafd aan fantasy.
    Elven enzo.
    Ik vond dat altijd al leuk maar nu helemaal.
    Het doet me tenminste niet denken aan de harde werkelijkheid soms.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zou het niet echt Fases noemen. Als ik iets nieuws ontdek wat ik 'cool' vind, is het eerst echt zo van 'Whaa'. Later wordt het wat minder, maar blijf ik er wel van houden, zeg maar.

    Gosh, wat een slechte uitleg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook zo'n fase,
    Momenteel zit ik in mijn 3de fase jaar.
    en in die 3jaar heb ik nooit een vriendin ofzo gezegd dat ik fan van th ben.


    Everyone smiles in the same language.

    Ik zit elke dag in een andere fase. Ghéhe. Mnee. Ik zit al 2 jaar, 2 maanden 23 dagen in een Tokio Hotel fase. Ghéhe. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa ^^ Ik zal ze even proberen op te sommen (niet-chronologisch)
    *Tokio Hotel
    *Lord of the rings
    *Johnny Depp
    *Orlando Bloom
    *Billy Boyd
    *Elijah Wood
    *Viggo Mortensen
    *Disney tekenfilms
    *Disney tekenfilm-liedjes
    *Disney (à la JoBro, Demi Lovato, ...)
    *...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja, ik heb een beetje hetzelfde.
    Maar ik kan niet zo makkelijk nieuwe vrienden zoeken die ook tokiohotel-fan zijn omdat er geen th liefhebbers op onze school zitten. alleen haters


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nou ja.. fases. Ja eigenlijk wel, maar die duren bij mij altijd héééééél lang x'D
    Want vanaf mijn 4e tot ongeveer mijn 8ste was ik helemaal verslááfd aan leeuwen en de Lion King.
    En daarna had ik een Orlando Bloom verslaving.
    En nu al twee en een half jaar TH ;p

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 18:07 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Hmm..
    Op de middelbare school heb ik 2 gehad.
    De eerste was de Lama's, omdat ze me enorm veel steun gaven in die tijd en ik was helemaal gek van ze. Mijn vriendinnen gelukkig ook, dus dat scheelde.
    Maar nu ben ik zo ongeveer een jaar geleden Queen herondekt, en dit is nu echt mijn grote liefde ^^. Klasgenoten of leeftijdsgenoten vinden dat soms raar, maar dat maakt me geen fuck uit. Als ik van ze hou, en ik luister graag naar de muziek, dan moet ik dat zelf weten. Want ik weet dat deze liefde niet zo snel meer verdwijnt :)..

    En over je vrienden: ik heb dus hetzelfde. Is soms best vervelend als je over ze wilt praten maar de anderen er gewoon niet zo nodig naar willen luisteren.
    Bezoek gewoon fora met medefans, daar kun je al je liefde in kwijt. 8D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 16:24 ]


    ars moriendi

    Frontpage schreef:
    Ja, maar ik heb een fase en die is al drie jaar hetzelfde en ik denk niet dat die snel gaat over gaan (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    onyxlove schreef:
    Die twilight obsessie heb ik dus nu!
    Ik ben nu bezig in breaking dawn.. En de films heb ik ook al gezien! Maar ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat je geobserdeerd ben van tokio hotel. Probeer gewoon je zelf te blijven! Dan Hou je je vriendinnen misschien ook wel '

    x


    Misschien kunnen anderen mensen niet begrijpen dat jij 'geobserdeert bent' door Twilight..


    ars moriendi

    Ik heb geen fases. En voor mij maakt dat niet echt zo uit,als die over hun fases praten,dan luister ik gewoon.

    Ik vind Mayday Parade tegenwoordig super!

    Zo heb ik altijd wel een band of artiest die ik goed vind dat altijd verandert. Alleen TH blijft altijd op één staan en is zowat de rode draad van mijn leven geworden.
    Wat zowel nadelen als voordelen biedt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.