• Okey, ik moet echt even iets kwijt.
    Ik heb nogal vaak fases -dat ik een tijd lang helemaal door iets geobserdeerd ben-.
    Een paar maanden geleden was dat Twilight, en nu zit ik dus in de Tokio Hotel fase (sorry, ik weet echt niet hoe ik het anders moet brengen :3).
    De laatste tijd vind ik piercings/tatoo's en Tokio Hotel steeds leuker vinden. Probleem; mijn vriendinnen zijn het totaal niet met me eens.
    Mijn beste vriendin vind Tokio Hotel zelfs eng, vies en ze vindt ze lelijk en ga zo maar door. Dat vind ik echt jammer, want ik wil nogal wel eens over Tokio Hotel praten.
    Maar mijn vriendinnen daarvoor op het spel zetten wil ik niet, omdat ze wel superleuk zijn en dit met Tokio Hotel over een aantal maanden waarschijnlijk al weer over is.
    Zo, dit moest ik even kwijt.
    Maar om het nog interessant te houden; hebben jullie ook wel van die fases?

    xx


    it's so empty living behind these castle walls

    Vroeger, wel, ja. Maar die tijd heb ik nu gehad gelukkig. Niet een leuke tijd om er zo op terug te kijken. Een tijd vol depressie en zo. Niet leuk dus.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, maar ik heb een fase en die is al drie jaar hetzelfde en ik denk niet dat die snel gaat over gaan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Je kunt toch ook vriendinnen zoeken die wel dezelfde passies delen? En gewoon met je oude vriendinnen praten over waar jullie eerst ook altijd over praten?
    En die fases herken ik wel ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    je kan best wel met ons je verhalen delen =3
    als je vriendinnen er geen zin in hebben, en je die niet wil verliezen, mag je gerust hier je verhalen delen =3
    in ieder geval met mij =3

    de hele tijd

    opsomming van fases: the kooks obsessie, narnia obsessie, jonas brothers obsessie, twilight obsessie, the sims obsessie,...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Whipple schreef:
    je kan best wel met ons je verhalen delen =3
    als je vriendinnen er geen zin in hebben, en je die niet wil verliezen, mag je gerust hier je verhalen delen =3
    in ieder geval met mij =3


    <3


    it's so empty living behind these castle walls

    Praat gewoon over iets anders met hun, en zoek andere mensen die jouw verhalen wel leuk vinden. Ik denk -als ze een beetje goede vrienden zijn dat ze het niet erg vinden om af en toe te gaan luisteren. Maar als ze geen interesse hebben is het ook niet echt leuk om met hun te praten. Neem vooral geen piercing welke je over een maand niet meer leuk vind.
    En ik zou je obsessies beetje overdreven gezegd proberen wat te kalmeren. Denk aan andere leuke dingen!
    Je kan met mij in ieder geval je verhalen delen!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb het ook, ik ben er nu uit gelukkig, ik had ook zo'n fase mijn vrienden vonden het ook niet goed. Jij mag zelf beslissen of je dat goed vind of niet maar zie dat je geen dingen doet waar je nadien spijt van hebt (zoals piercings,..) x

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:18 ]


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    Arizona schreef:
    Ik heb het ook, ik ben er nu uit gelukkig, ik had ook zo'n fase mijn vrienden vonden het ook niet goed. Jij mag zelf beslissen of je dat goed vind of niet maar zie dat je geen dingen doet waar je nadien spijt van hebt (zoals piercings,..) x


    ik neem ze voorlopig ook nog niet, ik ben er doodsbang voor HAHAH :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Toen ik een jaar of 6,7 was, hadden ik en mijn vriendinnen een K3 fase! Later in groep 8 hadden we een make-up fase, toen mochte we ons alleen opmaken zoals beyoncé xD
    Maar nee, nu heb ik al een hele tijd geen fase meer gehad. Ik ben dat eigenlijk ook niet van plan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit nu al 4 jaar in mijn Tokio Hotel obsessie fase. Maar bij mij komen er obsessies bij, bijvoorbeeld Cinema Bizarre. Ik zou niet zonder die 2 bandjes kunnen! Maar ik geb hetzelfde probleem als jou, ik jan mijn verhalen over TH of CB nooit kwijt bij mijn vriendinnen, they hate TH en CB vinden ze wijven.


    -

    Volgens mij heeft iedereen hetzelfde probleem als jou.. Ik heb maar een vriendin die Cinema Bizarre net als ik fantastisch vindt. De rest vinden ze gwn verwijfd en lelijk enzo..
    Dat is egt wel vervelend..
    Xoxo(H)


    Simple, but effective.

    Ik zit nu al twee jaar in mijn Narnia, William Moseley-fase. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    Deel het met mensen die het wél willen horen (:
    Ik blijf ook maar vast zitten in mijn TH-fase, hoor. En eigenlijk is daar ook niets mis mee.

    Nee, ik heb eigenlijk niet echt fases.
    Wel dat ik een week of twee één band echt helemaal geweldig vind.


    your eyes are like stars in the night.