• Jajaja, jullie lezen het goed.
    Ik ben helderziend! (nerd)
    Ik ging vandaag met een vriendin naar het dorp en op de terug weg ging zei iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen. En toen zei ik: ''Wedde dat mijn crush zo langs komt?'' Zei lachen en toen ging ik verder: ''Dan ga je geen gelukkig nieuwjaar tegen hem zeggen maar we gaan heel hard gillen en lachen.'' Een tijdje later, we liepen en hij komt langs gefietst terwijl zij iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst en toen zagen we hem en wij kei hard gillen en lachen. Echt en ook een keer met Barbara en toen zei ik: ''Let op straks fietst mijn crush achter ons.'' En we keken even later om en hij fietste er inderdaad.
    Ik zei gewoon de naam van de jongen en niet mijn crush maar niet iedereen hoeft zijn naam te weten. Maar oké ik ben dus helderziend.
    Zijn er nog meer helderzienden onder ons?

    x

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 19:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    IKKE ik weet gwn wie er altijd wint bij dingen en ik kan voorspellen wat wij gaan doen bij kung fu ='D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    En? zie je iets als je aan mij denkt. :Y) Nou ik heb wel eens dat ik denk dat ik weet wie er belt, ja zonder op het schermpje te kijken.='D Maar verder gaat het niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik stiekem.

    Nee, maar wel op het gebied van iets aanvoelen. Ik heb vaak voorgevoelen die kloppen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb telepathie met mijn beste vriendin.Maar dan ook echt heel vaak


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hush schreef:
    En? zie je iets als je aan mij denkt. :Y) Nou ik heb wel eens dat ik denk dat ik weet wie er belt, ja zonder op het schermpje te kijken.='D Maar verder gaat het niet.

    Ik zie uhm... -denkt aan Ivy- Ik zie een heel lekker kind. :9~ Haha ja dat heb ik ook wel eens of ik wete wie er mee een sms heeft gestuurd zonder te kijken of ik weet wie het nog gaat doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Frontpage schreef:
    Ik heb telepathie met mijn beste vriendin.Maar dan ook echt heel vaak

    Ik ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, toen ik de titel van het topic las wist ik al gewoon dat degene die hem gemaakt heeft zo'n niet respect ava heeft.


    -

    Genius schreef:
    Ja, toen ik de titel van het topic las wist ik al gewoon dat degene die hem gemaakt heeft zo'n niet respect ava heeft.

    Dat is pas super vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.