• je story lezen maar de helft daarvan dan geen reactie achterlaat? ik vind dat zo irritant hé komaan dan doe je iemand een plezier en dat duurt minder dan een minuut --'

    -ik laat altijd een reactie achter bij stories die ik volg.


    Cowards die many times before their deaths.

    Jaa inderdaad. Als ik een abo op een verhaal heb laat ik altijd reacties achter.

    Ik erger me daar altijd dood aan.
    Ik zet zelf ook altijd een reactie neer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ook, heel soms niet. Als ik 500 andere dingen ook aan het doen ben, dan vergeet ik het nog wel eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fragile schreef:
    Jaa inderdaad. Als ik een abo op een verhaal heb laat ik altijd reacties achter.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind een reactie erg leuk, maar als ze gewoon 'verder' zeggen, moet het voor mij ook niet meer.


    Let the Night embrace you

    Ik zet ook altijd een reactie neer. Maar ik wil bij mijn eigen stories gewoon een feedback krijgen van wat ze ervan vonden. Of het nou leuk commentaar is of niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fragile schreef:
    Jaa inderdaad. Als ik een abo op een verhaal heb laat ik altijd reacties achter.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Snake schreef:
    Ik vind een reactie erg leuk, maar als ze gewoon 'verder' zeggen, moet het voor mij ook niet meer.

    Als ik er niks aan vind, ga ik dat niet zeggen XD Nee maar als ik het dus goed vind, dan zet ik er een reactie bij.


    "Let them eat cake!"

    ja.. maar soms is het ook zo dat je een story leest en hem niet leuk vind en dan geen reactie achterlaat..
    weet je waarom het ook zo irritant is? omdat je dan niet weet of mensen 'm leuk vinden..


    Je moet worden wie je bent.

    Valt wel mee. Als ik volgers van mijn verhaal heb droppen ze vaak om de drie pagina's een reactie neer, das prima.


    No growth of the heart is ever a waste

    khb ook liever da ze feedback geven, ook al vinden ze mijn story niet goed.
    Opbouwende kritiek komt altijd van pas om uw schrijfstijl te verbeteren.


    Live Your Life

    de mensen die een abo hebben kunnen toch op zijn minst een reactie geven? ;f ik haat dat echt.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    de mensen die een abo hebben kunnen toch op zijn minst een reactie geven? ;f ik haat dat echt.

    agree.. ookal doe ik dat zelf ook niet altijd?.. volgens mij.. hmm


    Je moet worden wie je bent.

    Ik irriteer me er niet aan, maar ik heb natuurlijk liever wél reacties dan geen reacties.
    Ik plaats zelf eigenlijk altijd wel reacties, tenzij ik snel weg moet, ofzoiets. (cat)


    hoi, jij bent leuk.