• je story lezen maar de helft daarvan dan geen reactie achterlaat? ik vind dat zo irritant hé komaan dan doe je iemand een plezier en dat duurt minder dan een minuut --'

    -ik laat altijd een reactie achter bij stories die ik volg.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idd, helemaal met jou eens :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Sentiment schreef:
    Ik ook, heel soms niet. Als ik 500 andere dingen ook aan het doen ben, dan vergeet ik het nog wel eens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Soms vergeet ik nu ook wel,
    maar ik laat toch bijna altijd een reactie achter


    Your Butt is Mine!

    Ik maak verhalen voor mezelf, niet voor de reacties. Dus of ik trouwe lezers heb of niet, I don't care.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik erger mij er niet aan, ik vind het gewoon leuk als ik een reactie heb (:


    Never run out of reasons to smile...

    ja idd, dat vind ik heel irritant!
    doe jij helemaal moeite om nieuwe delen te schrijven krijg je van sommige geen reactie's terwijl je weet dat ze je story lezen -.-'


    I've got you to make me feel stronger.

    Ik zet altijd reacties bij stories die ik goed vind/waar ik een abo op heb en erger mij ook wel als meer dan helft geen reactie plaatst, dat duurt toch geen 10 seconden? (cat)


    You're a star in heaven.

    Het is inderdaad wel fijn dat je weet dat je je verhaal niet voor jan met de korte achternaam schrijft. Ik zet ze er zelf ook altijd bij.


    eyes on the prize.

    Asylum schreef:
    Ik maak verhalen voor mezelf, niet voor de reacties. Dus of ik trouwe lezers heb of niet, I don't care.


    dus het maakt je echt niet uit of er ook maar één iemand een reactie zet?(; dat zou ik dus echt niet leuk vinden, want dan krijg ik het gevoel dat mijn story slecht is.


    Cowards die many times before their deaths.

    ik schreef eerder nooit reactie's maar nu ik weet hoe het voelt om geen reactie te krijgen schijf ik altijd een reactie..... tenzij er al een volgende deel is dan schrijf ik alleen een reactie bij het laatste deel :P

    Asylum schreef:
    Ik maak verhalen voor mezelf, niet voor de reacties. Dus of ik trouwe lezers heb of niet, I don't care.


    Met jou ben ik het ook eens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik irriteer me der niet aan,
    dat beken ik eerlijk.
    ik vind reacties wel leuk, maar ach ja. =3
    ik schrijf toch voor meer voor mezelf, zeg maar =3
    maarja. =3