• T'is maar een suggestie.
    Ik zou het fijn en handig vinden als er, bijvoorbeeld onder of helemaal bovenin een hoofdstuk van een story, de activeerdatum erbij staat. Dit is overzichtelijk voor de schrijver, omdat die dan kan kijken wanneer hij welk hoofdstuk heeft geschreven/geupload.
    Want nu is het zo dat als je bij je eigen story bij een hoofdstuk een keer op "aanpassen" klikt, de datum direct in die wijzigdatum verandert. Dit terwijl ik vaak alleen maar een spellingsfoutje er uit haal.
    Ik hoop dat ik duidelijk ben..? O_O Ben nogal slecht in uitleggen ^^'


    ars moriendi

    Ik vind het een goed idee=)
    En je was duidelijk hoor(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het niet zo nodig eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat een zeer goed idee want ik erger me eraan dat er een hoofstuk datum zoveel heeft en het vorige hoofdstuk een datum die zogezegd later was. ;D


    I'll keep you a daydream away.

    Ik ben ook voor, ik mis dat al een tijdje.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    Ik ben ook voor, ik mis dat al een tijdje.


    Only losers can act the way you do

    Heroic schreef:
    Ik vind het niet zo nodig eigenlijk.


    Cowards die many times before their deaths.

    LadyBug schreef:
    Ik ben ook voor, ik mis dat al een tijdje.


    when words fail, music speaks.

    Voor!


    Never run out of reasons to smile...

    Geke schreef:
    Ik vind het een goed idee=)
    En je was duidelijk hoor(A)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    LadyBug schreef:
    Ik ben ook voor, ik mis dat al een tijdje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LadyBug schreef:
    Ik ben ook voor, ik mis dat al een tijdje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    klopt, dat is echt irritant!:S als je heel even iets wil veranderen, wordt de datum meteen aangepast en weet je niet meer wanneer je hoofdstuk geactiveerd is! dat zou een goede verbetering zijn;)

    Vind ik niet zo nodig. Als je bij de Story zelf kijkt kun je ook zien bij de Hoofdstukken (bij het overzicht) wanneer er een nieuw hoofdstuk door jouzelf werd gepubliceerd.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Vind ik niet zo nodig. Als je bij de Story zelf kijkt kun je ook zien bij de Hoofdstukken (bij het overzicht) wanneer er een nieuw hoofdstuk door jouzelf werd gepubliceerd.


    Dat is nou net het punt. Die datum verandert telkens als ik er alleen maar een spellingsfoutje ofzo uithaal. Ik vind het fijn om te zien wanneer welk hoofdstuk is geupload, en dat kan niet als hij die datum steeds verandert na 1 aanpassing.


    ars moriendi

    Voor.


    Proud.