• het gaat heten;;
    Who's gonna be ma girl?

    Het word zoiets zoals;;
    a shot at love with tila tequila (of hoe dat mens ook heet) op MTV.
    Weetjewel?
    15 meisjes strijden om het hart van Justin Bieber en elke week valt er iemand af?

    Snapje?

    Oké, geweldig x)

    Als je een rol wil, vul dit even in;;

    Volledige naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    foto;
    Broers/zussen;
    Tekstje;
    Misschien iets extra ofzo?;


    Rollen nog vrij;

    ik heb al mijn rollen ;p

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 21:14 ]

    Volledige naam; Faye Liv Anderson
    Leeftijd; 15 Jaar
    Hobby's; dansen, uitgaan, shoppen,
    foto; Faye Anderson
    Broers/zussen;
    *2 broers: Sean & Maxwell (Max)
    *1 zus: Jane
    Tekstje;
    Hallo,
    Ik ben dus Faye Live Anderson, maar zeg maar gewoon Faye. Ik ben geboren op 20 augustus, dus wordt ik bijna zestien. Thuis zijn we met zes: mijn ouders, mijn twee broers, mijn zus en ik. Mijn familie is dus heel erg dierbaar voor mij, net als mijn vrienden en vriendinnen. Het is ook door mijn familie dat ik hier aan dit programma meedoe. Ze hadden ervan reclame gezien en omdat ze wisten dat ik hevige fan ben en Justin toch zeker wel knap vind, hebben ze me ingeschreven. Waar ik hen toch wel dankbaar voor ben. En meer weet ik eigenlijk niet te zeggen. Doeii

    Misschien iets extra ofzo?; tattoeage, klein sterretje op haar oor.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 13:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volledige naam; Sky Noah Carmichaels
    Leeftijd; 16
    Hobby's; Gitaar spelen en zingen
    foto; Klik.
    Broers/zussen;
    - tweelingzus : Melody Nadine Carmichaels (lijkt als twee druppels water op mij)
    - oudere broer : Jake Dwane Carmichaels
    Tekstje;
    Hey, ik ben Sky. Ik ben zestien net zoals Melody (Mel), mijn broer , Jake is negentien. Mijn zus en ik zijn geboren op 9 mei. Mijn zus maakt zelf haar kleren, ze is een talent! Mijn broer kan goed acteren. We hebben allemaal wat bijzonders zoals je ziet. Stiekem zijn mijn zus en ik fan van Justin Bieber. Jake pest ons ermee als we naar zijn liedjes luisteren. Mam is gestorven aan kanker, dus we wonen in LA, met pap.
    Extra; Ze wilt dol graag door breken met haar muziek.


    Art is never finished, just forgotten.