• Dus op de één of andere manier kom ik hier op deze site. Ik ben hier like 2 jaar geleden eens wezen kijken met iemand ofzo (mijn geheugen..) en ik was toendertijd niet het type om te kijken naar de personen op deze site.
    Dus nuja, mijn vraag: hoe oud zijn jullie hier allemaal? Ik ben zelf 17 nu.
    Ondertussen ben ik even kijken wat voor site dit nou eigenlijk is..

    Ik ben 18, bijna 19. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik ben zestien ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    17 ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    19(wbw)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oh leuk, dan ben ik dus niet in een plaats vol met kleine mensen beland. Ik kan niet vinden wat dit voor site is, is dit gewoon een forum o.i.d.?

    Omentherise schreef:
    Oh leuk, dan ben ik dus niet in een plaats vol met kleine mensen beland. Ik kan niet vinden wat dit voor site is, is dit gewoon een forum o.i.d.?


    Quizensite voornamelijk, maar ook verhalen, forum, polls, gedichten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omentherise schreef:
    Oh leuk, dan ben ik dus niet in een plaats vol met kleine mensen beland. Ik kan niet vinden wat dit voor site is, is dit gewoon een forum o.i.d.?


    Oh, maar alle jonkies zijn nu al naar bed hoor, er zitten er best veel.
    Dit is een verhalensite met een superforum erbij. Ik kan niet meer zonder al deze leuke mensen. :'D


    Your make-up is terrible

    19


    Stop wishing, Start doing..

    Nouja, dan ga ik me maar aansluiten bij die leuke mensen als jullie het niet erg vinden. Ik moet toch iets doen tot de koffie is uitgewerkt.
    *duikt het diepe in

    Omentherise schreef:
    Nouja, dan ga ik me maar aansluiten bij die leuke mensen als jullie het niet erg vinden. Ik moet toch iets doen tot de koffie is uitgewerkt.
    *duikt het diepe in


    Haha gezellig. :'D Zo eng zijn we niet hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik kwam hier terecht via een link. vier jaar niks mee gedaan. Nu val ik al een jaar mensen lastig. Ben 23. :$


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    19 (bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    16


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik voel me nu jong :'D
    Ik ben 14 maar word over paar weekjes 15 n,n


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Serophina schreef:
    19


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.