• Ik ga lekkerrrrrrrrr in bad. Met een bruisbal, m'n haren wassen en een masker voor in mijn haar doen. En dan een boek lezen in bad en dan weken. Yessssssh. Ik heb toch geen zin in huiswerk, en trouwens, ik kán m'n huiswerk niet eens doen. Dus ik ga lekker ontspannen.:9~ Wat ga jij nu doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga douchen, en daarna foto's maken om ze te bewerken. (nerd)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Niets. Met een hoofdletter N.

    En mijn nieuwe broek aandoen xD.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik ga straks ook douchen,
    maar eerst ga ik nog een deel online zetten van mijn story, daarna wiskunde maken, en dan niet zo veel meer x'D

    Als ik een boek zou lezen in bad, zou dat helemaal nat worden :3

    Ik heb geen idee wat ik ga doen :')


    Only losers can act the way you do

    Ik ga binnen een uur gaan strippokeren :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Fencible schreef:
    Ik ga binnen een uur gaan strippokeren :Y)

    Met wie? ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)
    Met wie? ._.

    niet met mij x'D

    Ik ga nog douchen, mijn gerief voor morgen klaarmaken, op de computer & tv kijken (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    In bad gaan is leuk :3 Alleen ik mag dat niet zovaak omdat het teveel water kost ofzo D:
    & naar familie en mijn huiswerk maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Engels boekverslag .______________.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik heb net al gedoucht en ik ga zo in een vet dik pak sneeuw naar mijn verzorgpony fietsen dan de stal doen en dan daar lekker binnen zitten want met mijn instructrice(paardrij-juf) is het altijd lol:D en daarna naar vriendin xd & moet ook nog boek lezen, ik ben nog niet eens op de helft

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 13:05 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik zit nog in mijn pyjama. Ik ga zo een film kijken en daarna lekker douchen! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Whipple schreef:
    ik ga straks ook douchen,
    maar eerst ga ik nog een deel online zetten van mijn story, daarna wiskunde maken, en dan niet zo veel meer x'D


    haha iedereen heeft hier huiswerk ik niet


    denk ik... volgens mij heb ik wiskunde ook nog niet af xD moest voor de vakantie af zijn haha. ik ga ook douche en deel van me story online zetten :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb net gedouched en ik weet nog niet wat ik nu ga doen..
    Nog even quizletten..


    Je moet worden wie je bent.

    M'n neef bellen om te vrgn of hij me nu kan kome helpe met die thstuff te bestlln x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....