• Ja, om kwart over 6.
    Mijn moeder kwam net huilend mijn kamer inlopen en vertelde dat het nu toch echt gedaan was. Hij was al een tijdje ernstig ziek maar toch kwam het plotseling.
    En nu zit ik hier in mijn eentje achter de computer heel hard te huilen. Terwijl ik het eigenlijk helemaal niet besef.
    Ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor mijn nicht, die net zo oud is als mij. Ik wil haar eigenlijk bellen maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
    Lekker begin van 2010. Not.

    Hier moest ik gewoon even een topic over maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gecondoleerd, ik weet hoe erg het is als je oom plotseling overlijd.
    En bel je nicht gewoon even ookal weet je niets te zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Idiotique schreef:
    (...)

    dat had ik ook, maar wat moet je dan zeggen? je kan moeilijk zeggen: gaat het een beetje? ofzo want je weet zeker dat dat niet is. je moet echt niet balen, het is normaal dat je niet weet wat te zeggen, volgens mij is het beste wat je kan doen haar troosten maar dat kan je dan weer niet echt met de telefoon doen.

    nee weetik. maar er zijn daar nu al allemaal mensen en mijn tante heeft duidelijk gezegd dat ze niet wilt dat iedereen daar nu heenkomt. dus ik heb niet veel keus D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    nee weetik. maar er zijn daar nu al allemaal mensen en mijn tante heeft duidelijk gezegd dat ze niet wilt dat iedereen daar nu heenkomt. dus ik heb niet veel keus D:


    ga misschien morgen? of een andere keer? ;s dat er niet zoveel mensen zijn.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    ga misschien morgen? of een andere keer? ;s dat er niet zoveel mensen zijn.

    ja morgen ga ik. met mijn ouders enzo. morgen zou feest van een andere tante zijn maar dat is dus ook afgelast.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel veel sterkte!


    Your Butt is Mine!

    Och wat vreselijk . ;o
    Heel veel sterkte . <33
    Gecondoleerd.


    i love you. x ambiee

    Gecondoleerd wat Vreselijk

    Veel sterkte <3


    You can run but not hide

    Omg heel erg veel sterkte en gecondoleerd!
    Ik weet hoe het is mijn tante is 2 jaar geleden op 6 januari overleden ook aan het begin van het nieuwe jaar en de dag voor mijn mams verjaardag :/
    Als je wat kwijt wil mag je me altijd PB'en


    dream, dare, fly!

    Gecondoleerd, en echt heel veel sterkte.

    Heel veel sterkte en gecondoleerd aan je familie! Ik ben laatst ook twee dierbaren verloren. Sterkte(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Blijf geloven in een goed 2010, ondanks de dood van je oom, wat heel erg is. Maar geloof mij, er komen ook betere dagen. Moest ik jou zijn zou ik mn nicht opbellen, niet te lang, want dat wilt ze vast niet. Maar gewoon om te laten weten dat je het voor haar bent.
    sterkte xx'


    Life begins at the end of your comfort zone

    Heey, wat ontzettend erg voor je! Gecondoleerd. En als je niet weet wat je moet zeggen, dan kun je misschien naar haar toe gaan, als ze niet te ver weg loopt. Al is het enkel om haar een knuffel te geven. Het gaat om de kleine beetjes en de kleine gebaren. Vertel haar gewoon eerlijk dat je niet goed weet wat je moet vertellen. Heel veel sterkte nog, vind het echt erg voor je! (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    ANNExROCKT schreef:
    Omg heel erg veel sterkte en gecondoleerd!
    Ik weet hoe het is mijn tante is 2 jaar geleden op 6 januari overleden ook aan het begin van het nieuwe jaar en de dag voor mijn mams verjaardag :/
    Als je wat kwijt wil mag je me altijd PB'en

    Dat is ook echt vreselijk ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    aahsterkte(H)!


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.