• Vannacht bleef ik samen met 2 vriendinnen bij mijn beste vriendin slapen. En die woont dus helemaal aan de rand van een boer'ngat -gnagnagna.
    En toen was het 12 uur, en gingen we buiten op een bankje staan en konden we gewoon het vuurwerk van verschillende dorpen zien. Het zag er zo belachelijk gaaf uit, want normaal zie je maar een beetje, maar wow o_O
    En toen gingen we kinderchampagne drinken :Y)

    Hadden jullie ook zoveel geluk met het uitzicht?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb mijn oud&nieuw gespendeerd op de 8e verdieping van een flat in Diemen, en ik kon het vuurwerk uit Amsterdam Zuid zien =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niets bijzonders ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha :'DD
    wij hadden dat ook x'D
    -heeft een jong zusje x'D-

    maar nee wij niet..x'D
    bij mij viel er bijna een vuurpijl stok op mijn kop =']

    Ik zat in de auto en toen op de snelweg zag je ook van alle kanten vuurwerk.
    Alleen was het steeds nogal ver. :P


    Let the Night embrace you

    Ja, want de buren hadden zo'n mooi vuurwerk.Veel mooier als dat van ons ;3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ging express dronken doen van de HEMA kinderchampagne,

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 17:49 ]

    Vrienden van mij, waren kut aan het doen met het vuurwerk.
    Dus ik en de rest, gingen mooi binnen vanuit het raam kijken, die gevaarlijke jongens ook altijd :Y).


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik woon ook in een boerengat en wij zien dan ook vuurwerk van alle verschillende dorpen en steden en geloof me dat is niet een beetje, wij zien echt veel. We kunnen ons helemaal rond draaien en zien óveral vuurwerk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Ik woon ook in een boerengat en wij zien dan ook vuurwerk van alle verschillende dorpen en steden en geloof me dat is niet een beetje, wij zien echt veel. We kunnen ons helemaal rond draaien en zien óveral vuurwerk.

    dat is vet :Y)

    Rosebeat schreef:
    Niets bijzonders ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.