• Mijn vader en zijn vrienden wouden eens even grappig doen met het vuurwerk ._. Ze hadden een pijl naar de grond gericht en ze staken die aan, en die pijl kwam onze kant uit en toen vloog die opzij en 5meter naast ons ontplofte die.Daarna hadden ze een pijl naar opzij gezet vloog die natuurlijk in een draad naast een houten tuinhuis (zeer slim!) onplofte die naast dat tuinhuis.Daarna vlogen er ook nog een paar vuurpijlen in een paar bomen die daar vervolgens ook nog eens in ontplofte.Vertrouw nooit volwassen mannen en hun speelgoed.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Groot gelijk :Y)
    De broer van mijn beste vriendin bekogelde ons met rotjes en toen hadden we hem buitengesloten 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ging vorig jaar vuurpijlen op het huis van de buren richten. Maar dan net over het huis heen dan zegmaar. Vonden ze ook niet zo leuk. Ik wel :'D En mijn vader stak een plastic tas in de fik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Ik ging vorig jaar vuurpijlen op het huis van de buren richten. Maar dan net over het huis heen dan zegmaar. Vonden ze ook niet zo leuk. Ik wel :'D En mijn vader stak een plastic tas in de fik.


    Twee jaar geleden was mijn vader ook weer slim hoor, hij het een vuurpijl in de bloempot gestoken en natuurlijk schoot die vuurpijl niet af en ontplofte die in de bloempot, ons mama haar bloempot helemaal kapot. gosh, mannen


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn vader had vorig jaar de kerstboom in de fik gestoken -.-
    Toen konden er geen auto’s meer langs x'D
    Dat was het enige leuke :Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 17:52 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Inderdaad, had ik ook. Maar kinderen doen dat ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Inderdaad, had ik ook. Maar kinderen doen dat ook.



    Maar opzich zouden 40+ mannen al verantwoordelijk moeten hebben ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sodeju.

    Ben geen haar beter, want welke mafkees is zo gek om een voetzoeker te maken van een megagrote pijl?
    Me.


    No growth of the heart is ever a waste