• Zitten er een groep jongens (14-17 jaar) vuurwerk naar auto's te gooien. Dat doe je toch niet?
    Mijn broer rijdt langs, stopt de auto en begint de jongens helemaal uit te schelden 8D

    Doen ze bij jullie ook zulke gestoorde dingen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een paar jaar terug wel. Vandaag is er bij ons in de buurt eigenlijk heel erg weinig vuurwerk afgestoken.. ö


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Och ja, dat is één keer in het jaar. Alleen vandaag. Morgen mag je ze weer aangeven :3
    Dus tip, blijf lekker binnen en kijk naar al die euro's die in de lucht worden geschoten, met de gedachten dat jouw geld veilig in je portemonnee/op je bankrekening staat.


    Life is hard and then we die

    Bij ons gooien ze niet met vuurwerk maar als de vuilkar het vuilzakken komt ophalen hebben we wel eens voorgehad dat onze vuilzak over heel de straat lag :'D En er was een groepje die alle paas versieringen in het dorp hadden kapot gemaakt samen met auto's. En in ons dorp hebben we ook zo een paar kleine fonteintjes en in één van die fonteintjes hadden ze Dreft gegoten en alles begon te schuimen :'D

    Yep. Vorig jaar zaten ze te kloten met patronenpistolen. Die dingen schoten ze dan vlak boven ons af. Nou, dan schrik je je de pleuris, promise you that.
    Er is ook van alles naar me toe gegooid.
    Maar wat wil je in zo'n asobuurt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, goddank niet. Anders kom ik ze achterna met een vork.
    Maar dit jaar wordt er hier wel vet veel vuurwerk afgestoken, jeetje ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    DAt done zse overal wel..
    Bij ons voor de duur, gongen ze Lawine Pijlen afbreken en in de kontener gooien,,
    1x ging dat goed..
    De 2de keer vloog dat ding de portiek in,, mijn buurman werd zo het portiek in geblazen! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn uitzicht is nu verpest ><'
    Ze zitten nu van zo'n matten af te steken vlakbij mijn raam, en nu zie ik niets meer door de rook...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vandaag,
    eerst fietste ik alleen, gooide een groepje jongens één of ander rotje ding naar me, (ging harder dan een rotje haha).
    Daarna fietste ik met een vriendin naar de stad, gooide het zelfde groepje jongen weer zo'n ding naar me.
    Stond ik evenlater in de stad met 2 vrienden, en een vriendin van mij, gooide dat zelfde groepje er weer 1 -

    Echt zwaar irritand, en nu moet ik straks ook nog naar een vriend van mij toe fietsen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.