• NAJA aan het oliebollen bakken van mijn moeder op oudjaarsdag. dat doet ze nu dus ook en ik ren de hele tijd van het kantoor[waar mijn computer staat] naar de keuken, om mijn moeder te helpen ;x en ik ben nu kotsmisselijk van die stank van de oliebollen ;x


    We can only learn to love by loving.

    Eten jullie oliebollen met oudjaar?ö Njammie!^^
    Ah moeder helpen, zo irritant, om de haverklap roepen ze dan --'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Eten jullie oliebollen met oudjaar?ö Njammie!^^
    Ah moeder helpen, zo irritant, om de haverklap roepen ze dan --'.
    ja altijd o.o ?


    We can only learn to love by loving.

    Hihi, ik heb ook een hekel eraan. Maar dan omdat ik nooit een geschikt kleedje vind ;x En ik moet mijn moeder ook meestal helpen, gelukkig gaan we deze avond naar mijn tante. Maar oliebollen zijn lekker ö Ik heb daar nu zin in ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Arme jij.(flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Enigma schreef:
    (...) ja altijd o.o ?

    Is dat daar traditie ofzo dan? :'D
    Word hier toch niet gedaan in België ^^. Daarbij met Oudjaar eet ik volgens mij liever andere dingen ^^.

    Misschien moet je het raam een beetje openzetten in de hoop dat de geur verdwijnt, of staat die al open?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Is dat daar traditie ofzo dan? :'D
    Word hier toch niet gedaan in België ^^. Daarbij met Oudjaar eet ik volgens mij liever andere dingen ^^.

    Misschien moet je het raam een beetje openzetten in de hoop dat de geur verdwijnt, of staat die al open?^^
    Ja haha :3 oliebollen horen bij nieuwjaar -en kermis;3-

    volgens mij staat ie al open :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik maak elk jaar met mijn vader oliebollen. Ik vind het wel leuk. We maken er altijd een stuk of 60 x'D. Maar ja, je bent na afloop wel misselijk. We houden niet alles zelf hoor, de opa's en oma's krijgen ook altijd heel veel.


    Proud.

    hahaha super grappig.

    ik wil m'n moeder juist helpen.
    en ze vraag me zo'n beetje nooit om hulp
    terwijl ze voor 9 mensen moet koken(ik en m'n zus helpen dus wel gewoon)


    To The Stars Through Adversity

    Ja, ik ook. Ik heb nu echt geen zin om me op te tutten om weg te gaan; ik wil gewoon mijn bed x)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mijn opa maakt ze altijd en mijn oma bakt appelflappen. :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik haal ze altijd bij de oliebollenkraam. Ik heb medelijden met je, want die kraam stinkt ook al, en die staat buiten, en ik ben daar like 5 minuutjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die geur ruikt lekker, als je er niet te lang naar hoeft te ruiken. Anders gaat het stinken.
    Ik haat oudjaarsdag ook, omdat ik bang ben voor vuurwerk en ik moet straks mijn bf ophalen bij de bushalte -___-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had vorig jaar oliebollen gemaakt, maar ze waren mislukt.. ;x
    Nu koop ik ze gewoon.:Y)
    Ik word alleen echt gillend gek van die kinderen die nu al hun knalerwten, rotjes en minivuurpijlen aan het afsteken zijn ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wij kopen ze gewoon. ='D Wij doen lekker makkelijk, maar ik haat vooral het vuurwerk, ik schrik me telkens wild.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oliebollen zijn lekker :9~


    Happiness hit her like a train on a track