• Nog even over het topic 'Turk'
    Omdat sommige nu waarschijnlijk denken dat ik een racist ben, lees even dit:

    Dat ik Wilders goed vind heeft niets te maken met het feit dat ik buitenlanders zou haten ofzo. Er mogen hier gerust Turken/Marokkanen enzo wonen, als ze maar werken voor hun voedsel/huis/elektriciteit etc. Want er zijn er zo veel die hier gewoon komen wonen voor de goede welvaart, de goede economie, scholing, geld. Die krijgen dan uiteindelijk een uitkering en klaar. Hun hebben hun geld en alles. Ze zijn werkloos, maar toch hebben ze een huis. En dat vind ik niet kunnen. Mijn ouders werken voor ons huis. Ik werk later om een huis te kunnen betalen. Daarvoor ga ik nu naar school. Daarvoor ga ik studeren. Hun doen er niks voor. En daar wil Wilders ook vanaf.

    Daarom vind ik het ook asociaal, onbeleefd en onbeschoft van die man dat hij zo tekeer ging tegen die politie. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ja oke, die man heeft gewerkt voor zijn auto (of gejat, nee dat meende ik niet), maar er zijn zo veel andere allochtonen die niet werken, jatten, zwart werken etc. En dan komt er weer iets in de krant. 'Marokkaanse jongeren deden dit en dat.' Dan maken ze het er zelf naar dat er personen zoals Geert komen.

    Dat wou ik nog even zeggen. Doei.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Oh nee hoor, iedereen had commetaar op míj omdat ik mijn mening gaf over die turk.


    Die mensen gaven alleen maar hun mening hoor.Dat is wat jij toch ook doet? is het niet?en toen gaf jij commentaar op hen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jah hoor, jullie hebben het weer voor elkaar. Slotje.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg