• Spam niet zo ik haat het, zoek een leven dat Nuttig is. ke Q. is nuttig wat zeik ik toch xD.


    @ElmoAttack dus.!!!

    @Ivy

    Honey love ya damn much,,!!

    Together for ever tot de dood ons scheid..


    BomUndTill.<3 onafscheidelijk.


    *He's the one.

    Waar maken jullie zich dan zo druk om?
    Negeer elkaar dan gewoon ofzoo...
    Serieus, dit is maar internet!

    Ja idd :O
    wat kan jou het nou schelen wat een ander doet of vind ;)


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Nee je vraag geen 1000 euro per uur omdat je weet dat ze voor jou nogneens 1 euro willen betalen.
    Juliaa is veel meer dan 1000 euro waard (L)_(L)


    Weetje wat Ik antwoord daar nog eens niet op,! Je moet blij zijn dat ik niet begin door te schelden wnt dan had je een trauma kunnen oplopen ik ben serieus ik ben niet iemand die zich laat doen door mensen die mij niet af kunnen en deze keer ook niet,!! 2 tegen 1 is een beetje heel zielig vin je niet??


    *He's the one.

    Jezus. Er kunnen best mensen zijn die elkaar haten, maar om er nou meteen een topic over te maken? Praat er gewoon over op msn of in pb ofzo -.- Voorkomt een stuk minder ruzie..
    vat het niet klote op, dat is gewoon mijn mening.


    Ja idd, laten we het even op Quizlet gezellig houden mensen!!!

    Jezus. Er kunnen best mensen zijn die elkaar haten, maar om er nou meteen een topic over te maken? Praat er gewoon over op msn of in pb ofzo -.- Voorkomt een stuk minder ruzie..
    vat het niet klote op, dat is gewoon mijn mening.


    I know anke ik moet allen altijd anders doen dan andere xD


    *He's the one.

    (...)

    I know anke ik moet allen altijd anders doen dan andere xD

    dat kan..x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Ja idd, laten we het even op Quizlet gezellig houden mensen!!!
    Ik praat toch niet meer met die snol, want zij is mijn woorden niet waard. :')

    (...)


    Ik heb een leven enn een betere als jouw, ik maak me zelf niet belachelijk door al die FLUTtopics te openen. Mensen iriteren zzich daar aan dus ook aan jouw,!!! Zoek vrienden ofzow, ga spelen met da poppen doe iets van jouw leeftijd,!! Ik irriteer me ook aan jouw geloof me héél hard,!!!


    Als jij nou eens fatsoenlijk leert typen denk ik misschien over je gelul na : )


    I recycle my thoughts.

    Doe dat dan,!! Ik praat ook niet meer tegen jouw,!!!
    Mijn woorden zijn heilig en ik verspil ze niet langer meer aan een Omhoog gevalle elmo dat niet weet waar de grens ligt als het op Topics aanmaken komt punt ik ebn uitgesproken,!!


    *He's the one.

    (...)

    Als jij nou eens fatsoenlijk leert typen denk ik misschien over je gelul na : )
    Wehehe, go EVA!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ke weetje wat quizlet was leuk ik denk dat ik gwn weg ga hierow als iedereen mij toch irri vind,!!!

    na een jaar en een maand heb ik hier even genoeg van,!!


    *He's the one.

    Doe dat dan,!! Ik praat ook niet meer tegen jouw,!!!
    Mijn woorden zijn heilig en ik verspil ze niet langer meer aan een Omhoog gevalle elmo dat niet weet waar de grens ligt als het op Topics aanmaken komt punt ik ebn uitgesproken,!!


    Waarom maak je er dan zo'n probleem van? Laat Julia toch? Volgens mij ben jij misschien de enige die last van haar heeft?


    I recycle my thoughts.

    Ik zla altijd op dat wijf (hoezijmijnoemt) moeten neer kijken, dus!!


    *He's the one.

    (...)

    Waarom maak je er dan zo'n probleem van? Laat Julia toch? Volgens mij ben jij misschien de enige die last van haar heeft?


    nee toch niet ik ag geen namen noemen,!!!


    *He's the one.

    ke weetje wat quizlet was leuk ik denk dat ik gwn weg ga hierow als iedereen mij toch irri vind,!!!

    na een jaar en een maand heb ik hier even genoeg van,!!

    Waarom die; ,!! ,!!! telkens?


    I recycle my thoughts.

    Mensen ik ga het topic sluiten! Liever geen RUZIE op quizlet. Sorry.