• Spam niet zo ik haat het, zoek een leven dat Nuttig is. ke Q. is nuttig wat zeik ik toch xD.


    @ElmoAttack dus.!!!

    @Ivy

    Honey love ya damn much,,!!

    Together for ever tot de dood ons scheid..


    BomUndTill.<3 onafscheidelijk.


    *He's the one.

    (...)
    Zo praat je niet tegen haar, gdvr nou heb je ruzie met mij ik mag Julia ook heel graag maar Charissa is specialer! Dus kuthoer houd je bek over mijnCHarissa!

    Ik praat tegen mensne hoe ik wil. ;)
    Hoer je moeder ;)

    (...)Nee, ik heb gewoon lol, en laat mij er gewoon 50openen[wat fucking erg overdreven is] en onnodig spammen? Je hebt het hier nu ook over Ivy, henk. -.-


    nee helemaal niet ik ehb het over dat je onnuttige Topics opent dat over het zelfde gaat terwijl de andere nog niet vol zijn,!!!


    *He's the one.

    (...)
    Ik praat tegen mensne hoe ik wil. ;)
    Hoer je moeder ;)

    Jezus, zoek een leven kutkind!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik praat tegen mensne hoe ik wil. ;)
    Hoer je moeder ;)



    Dat had je niet moeten zeggen weetje hoeveel pijn je daar mensen mee kan doen,!!! stomme******


    *He's the one.

    (...)

    nee helemaal niet ik ehb het over dat je onnuttige Topics opent dat over het zelfde gaat terwijl de andere nog niet vol zijn,!!!
    Nou en, en zijn er zoveel nog niet vol =,=
    En ik praat niet meer met jou, want zometeen ga ik nog dood van het lachen ofzo. =,=

    (...)
    Ik praat tegen mensne hoe ik wil. ;)
    Hoer je moeder ;)

    ik mag jou niet :)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    ik mag jou niet :)


    ik ook niet!!!


    *He's the one.

    (...)Ehmm.. als zij niet normaal kan vragen of ik geen of wat minder topics wil maken, verdient ze mijn resepct niet.

    Respect hoef je haar van mij niet te geven, daar houd ik me buiten. Maar heb aub wel respect naar anderen toe door geen ziektes te gebruiken, en dat geldt voor iedereen die met ziektes scheld.


    Why don't you break my heart

    (...)Nou en, en zijn er zoveel nog niet vol =,=
    En ik praat niet meer met jou, want zometeen ga ik nog dood van het lachen ofzo. =,=


    ik zou eerder dood gaan van het lachen,, weetje je bent zo dom dat het hilarisch word.!!


    *He's the one.

    (...)
    Respect hoef je haar van mij niet te geven, daar houd ik me buiten. Maar heb aub wel respect naar anderen toe door geen ziektes te gebruiken, en dat geldt voor iedereen die met ziektes scheld.
    Ik scheld niet met ziektes. =,= En zei toch zelf ook tegen haar dat ze het woordje kk erbuiten moest laten? -,-

    Woow

    (...)Ik scheld niet met ziektes. =,= En zei toch zelf ook tegen haar dat ze het woordje kk erbuiten moest laten? -,-

    Het was ook niet voor jou bedoeld;)


    Why don't you break my heart

    (...)


    Dat had je niet moeten zeggen weetje hoeveel pijn je daar mensen mee kan doen,!!! stomme******


    Dus? ^ Ik mag zeggen wat ik veel beoeint dat mensen gaan haten ;) hebben ze ook wat te doen.

    doe eens even serieus... als iemand gewoon zegt dat je moet ophouden met spammen ga dan niet allemaal van die dingen posten. Wees blij dat nu nog 1 iemand dat zegt inplaats van honderd mensen

    ow,
    btw.
    Sorry,
    maarik Bemoei me er niet mee.
    ik hoef geen Rusie :X.


    She is waiting for you, so don't break her heart.