(...)
Zo praat je niet tegen haar, gdvr nou heb je ruzie met mij ik mag Julia ook heel graag maar Charissa is specialer! Dus kuthoer houd je bek over mijnCHarissa!
(...)Nee, ik heb gewoon lol, en laat mij er gewoon 50openen[wat fucking erg overdreven is] en onnodig spammen? Je hebt het hier nu ook over Ivy, henk. -.-
nee helemaal niet ik ehb het over dat je onnuttige Topics opent dat over het zelfde gaat terwijl de andere nog niet vol zijn,!!!
(...)Ehmm.. als zij niet normaal kan vragen of ik geen of wat minder topics wil maken, verdient ze mijn resepct niet.
Respect hoef je haar van mij niet te geven, daar houd ik me buiten. Maar heb aub wel respect naar anderen toe door geen ziektes te gebruiken, en dat geldt voor iedereen die met ziektes scheld.
(...)
Respect hoef je haar van mij niet te geven, daar houd ik me buiten. Maar heb aub wel respect naar anderen toe door geen ziektes te gebruiken, en dat geldt voor iedereen die met ziektes scheld.
Ik scheld niet met ziektes. =,= En zei toch zelf ook tegen haar dat ze het woordje kk erbuiten moest laten? -,-
doe eens even serieus... als iemand gewoon zegt dat je moet ophouden met spammen ga dan niet allemaal van die dingen posten. Wees blij dat nu nog 1 iemand dat zegt inplaats van honderd mensen