• Spam niet zo ik haat het, zoek een leven dat Nuttig is. ke Q. is nuttig wat zeik ik toch xD.


    @ElmoAttack dus.!!!

    @Ivy

    Honey love ya damn much,,!!

    Together for ever tot de dood ons scheid..


    BomUndTill.<3 onafscheidelijk.


    *He's the one.

    Kutkinders geen ruzie maken!

    Sorry, maar als iemand zo'n topic over mij opent, heeft die gene ruzie U_U Ze had ook gewoon normaal kunenn vragen of ik op wou houden.

    Is dit nu seruis? of weer voor de fun ofzoo -.-'
    Serieus.

    (...)Fuckt mij het wat of jij je deraan irirteert =,= Laat mij lekker lol hebben, en als het je niet bevalt kom je gewoon niet op mijn topics U_U Trouwens, ik ben lang niet de enige die spamt, dus wat zeik je op mij wijf?


    Ik zeik op jouw omdat jij er zo een 50per dag opent en ik irriteer me der aan. maar goed weetje als je zelf niets beter weet te doen, dan onnodig te spammen dan ben je zielig,!!!!


    *He's the one.

    (...)
    Serieus.
    Die tievus bitch moet der kk beck over Juliaa houwe U_U wil je problemen hoer?
    Please niet met kk schelden.

    (...)
    Serieus.
    Die tievus bitch moet der kk beck over Juliaa houwe U_U wil je problemen hoer?

    Zo praat je niet tegen haar, gdvr nou heb je ruzie met mij ik mag Julia ook heel graag maar Charissa is specialer! Dus kuthoer houd je bek over mijnCHarissa!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Char, je hebt het nu ook over mij -.-


    maar jij betrekt er geen mensen bij lieve Anke zij daar wel!!!


    *He's the one.

    ik vind het wel klote dat er een topic over gemaakt word. Dat is mijn mening


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja hallo sorry voor het ene foutje dat ik typte ><

    (...)

    Ik zeik op jouw omdat jij er zo een 50per dag opent en ik irriteer me der aan. maar goed weetje als je zelf niets beter weet te doen, dan onnodig te spammen dan ben je zielig,!!!!
    Nee, ik heb gewoon lol, en laat mij er gewoon 50openen[wat fucking erg overdreven is] en onnodig spammen? Je hebt het hier nu ook over Ivy, henk. -.-

    (...)
    Serieus.
    Die tievus bitch moet der kk beck over Juliaa houwe U_U wil je problemen hoer?

    OMG JEZUS
    Zij is dus geen HOER :S


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik vind het wel klote dat er een topic over gemaakt word. Dat is mijn mening


    i know maar had er zin in,!! en dat is mijn tweede in een week niet mijn 1000ste,!!!


    *He's the one.

    (...)

    maar jij betrekt er geen mensen bij lieve Anke zij daar wel!!!
    Wtf? Ik betrek er mensen bij? Fuck jou man U_U

    Geez, mensen. Maak geen ruzie weet je. En als je al ruzie maakt doe dat dan aub zónder gescheld met ziektes!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    (...)
    Serieus.
    Die tievus bitch moet der kk beck over Juliaa houwe U_U wil je problemen hoer?


    Kijk eerst naar je zelf. Ik ebn niet zo laag ik heb vrienden een een vriendje dus bubai


    *He's the one.

    (huil)
    Jezus, ik vind dit niet leuk, en het voelt zo mijn schuld echt Kutmensen, Neimand noemt mijn Charissa een hoer en mijnJulia ooke niet. Godverdomme!!!!!!!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geez, mensen. Maak geen ruzie weet je. En als je al ruzie maakt doe dat dan aub zónder gescheld met ziektes!
    xoxo
    Ehmm.. als zij niet normaal kan vragen of ik geen of wat minder topics wil maken, verdient ze mijn resepct niet.