• Spam niet zo ik haat het, zoek een leven dat Nuttig is. ke Q. is nuttig wat zeik ik toch xD.


    @ElmoAttack dus.!!!

    @Ivy

    Honey love ya damn much,,!!

    Together for ever tot de dood ons scheid..


    BomUndTill.<3 onafscheidelijk.


    *He's the one.

    (...)

    ik zou eerder dood gaan van het lachen,, weetje je bent zo dom dat het hilarisch word.!!
    AHAHAHA! Omg, jij vind mij dom? XD Sorry dude, maar ik hou van onzin, omdat je daar gewoon het meeste lol hebt, en als jij je eraan irriteerd, klaag me dan aan? =,= Alsof zo'n goedkope hoer mij boeit.

    vraagje! Kennen jullie elkaar in het echt?

    (...)
    Serieus.
    Die tievus bitch moet der kk beck over Juliaa houwe U_U wil je problemen hoer?

    oke wtf :S ga haar geen hoer noemen ofso :S
    dat je het er niet mee eens bent Oke, en dat je voor Julia opkomt Oke maar om haar nou gelijk een hoer te noemen..


    don't Worry...Be gay.

    doe eens even serieus... als iemand gewoon zegt dat je moet ophouden met spammen ga dan niet allemaal van die dingen posten. Wees blij dat nu nog 1 iemand dat zegt inplaats van honderd mensen
    Ze zegt het niet gewoon, als ze het had gezegt zonder dat Get a live erbij, had ze nu ook geen ruzie met mij. Ookal mocht ik haar al niet.

    Weetje wat, ik laat haar gwn doen, kan iemand nog eens lachen met de domheidsgraad van dat kint,!
    Ik irriteer me der supper hard aan, en ik zla niet de enigste zijn. We zitten hier om over Serieuse dingen te praten niet over dat je coel bent fosho*
    Je moet je grenzen weten, maar als je nog niet echt jong-volwassen bent kan ik geloven dat je het er moeilijk mee hebt. Maar denk ook even aan een ander, inplaats van aan jouw alleen. Ik doe dat ook
    !


    *He's the one.

    vraagje! Kennen jullie elkaar in het echt?

    Ik denk het niet x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)AHAHAHA! Omg, jij vind mij dom? XD Sorry dude, maar ik hou van onzin, omdat je daar gewoon het meeste lol hebt, en als jij je eraan irriteerd, klaag me dan aan? =,= Alsof zo'n goedkope hoer mij boeit.



    IK vraag tenminste geen 1000 euro per uur, in tegen deel tot jouw, Aan mij hebben ze nog plezier, bij jouw valt er niets te beleven!!!


    *He's the one.

    (...)
    Ik denk het niet x'D


    nope allegeluk!!


    *He's the one.

    Weetje wat, ik laat haar gwn doen, kan iemand nog eens lachen met de domheidsgraad van dat kint,!
    Ik irriteer me der supper hard aan, en ik zla niet de enigste zijn. We zitten hier om over Serieuse dingen te praten niet over dat je coel bent fosho*
    Je moet je grenzen weten, maar als je nog niet echt jong-volwassen bent kan ik geloven dat je het er moeilijk mee hebt. Maar denk ook even aan een ander, inplaats van aan jouw alleen. Ik doe dat ook
    !
    JIj bent echt zo ongelovelijk onrdelijk he? Je zat zelf eerst ook te praten alsof je miss-popu was enzo, en dat jij en Ivy zogenaamt beter waren, dus als je vind dat iemand anders niet zo moet doen, doe het dan zelf ook niet. =,=

    (...)


    IK vraag tenminste geen 1000 euro per uur, in tegen deel tot jouw, Aan mij hebben ze nog plezier, bij jouw valt er niets te beleven!!!
    Yeah right =,= Wie zegt dat ik het voor geld doe? U_U

    (...)JIj bent echt zo ongelovelijk onrdelijk he? Je zat zelf eerst ook te praten alsof je miss-popu was enzo, en dat jij en Ivy zogenaamt beter waren, dus als je vind dat iemand anders niet zo moet doen, doe het dan zelf ook niet. =,=


    weetje wat je moet het verschil weten en als je dat niet doet dan kan je het niet begrijpen,!!


    *He's the one.

    (...)Yeah right =,= Wie zegt dat ik het voor geld doe? U_U


    stond er dan niet langs de autosnelweg ElmoAttack nu in solden voor maar liefst 1000€ krijg je waar voor je geld per uur,!!


    *He's the one.

    Waar maken jullie zich dan zo druk om?
    Negeer elkaar dan gewoon ofzoo...
    Serieus, dit is maar internet!

    (...)


    IK vraag tenminste geen 1000 euro per uur, in tegen deel tot jouw, Aan mij hebben ze nog plezier, bij jouw valt er niets te beleven!!!

    Nee je vraag geen 1000 euro per uur omdat je weet dat ze voor jou nogneens 1 euro willen betalen.
    Juliaa is veel meer dan 1000 euro waard (L)_(L)

    Jezus. Er kunnen best mensen zijn die elkaar haten, maar om er nou meteen een topic over te maken? Praat er gewoon over op msn of in pb ofzo -.- Voorkomt een stuk minder ruzie..
    vat het niet klote op, dat is gewoon mijn mening.


    http://ciinderella-.tumblr.com/