• -Wat vinden jou ouders van Tokio Hotel?

    Vader: De muziek lijkt telekens het zelfde, en het zijn net wijfen -,-
    moeder: Die verteld aan iedereen waar ik fan van ben, en dan zegt ze: Ze zijn echt goed hoor, die wil ik wel als schoonzoon [Bill] xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    myn ma is groot raarsgepsel dat met posters praat x3 en se doet altijd tom welteruste wensen xl xl


    Mijn moeder doet dat ook, maar dan met Bill! :P
    Ze vind Bill echt een schatje! Maar dat is ie ook! :D
    En ze wil altijd Zimmer 483 in de auto! ;)
    Mijn vader wordt er gek van, maar hij vind An deiner Seite, Vergessene Kinder en Spring Nicht mooi! En hij zingt mee!!!

    Maar hij kraakt ze wel af waar mogelijk en dan neemt mijn moeder het voor me op en dan zijn ze samen over Th aant discussiëren!
    Das zo lachwekkend!! :P

    Mijn oma is ook über hip.
    Ze vraagt elke keer als ik kom: Robin, wanneer komt 10x Tokio Hotel weer op tv?!

    Ze zegt daar serieus afspraken voor af!! ;)
    Doe ik ook, maargoed, dat is ene ander verhaal.
    En later als ik dan kom weet ze precies welke liedjes ze wel en niet leuk vind enzo!!!




    Träume sind wirklich!!

    myn pa vind het grappig en mijn ma is gek op Georg -_-

    die hebeb n hen ng maar eens vaag op tmf gezien boij een v -n hun clips ofzo xD
    nja alleen mn vader is soms irritant xD
    ging ie voor heel de familie zeggen dat toen er een vriendin bij ons in de auto zat we aan het praten waren over gitaar f*cker xD nja en hij wist geneens wat we drmee bedoelde o.O
    nja kon ik het voor de ganse familie uitleggen o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    In het begin waren het bij mij Mislukte Barbiepoppen,janetten en wa weet ik veel ngo allemaal..
    Toen is Wereld oorlog 3 uitgebarsten en k hbe gewonnen xD
    nu zeggen ze er ni zo veel meer over en me ma is zelfs meegeweest naar Werchter Boutique! :o

    xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Myn pa vind ze slecht & myn moeder verteld aan iedereen dat ik er fan van ben xD

    Ze was mee, 13 juli op WB en nu zit ze heel den tyd te zeggen 'dat het beter was dan ze verwacht had, maar dat ze Bill nog steeds op een meisje vind lijken' .

    Naja, ouders -___-


    Never run out of reasons to smile...

    Tjah mijn ouders kan het niet veel schelen..maarja ik luister naar veel verschillende bands dus letten ze daar niet echt op x]

    Mijn vader vind ze vreselijk en noemt ze vogelverschrikkers :|:O En me moeder vind de muziek afgrijselijk en vind ze op wijfen lijken, me zus vind het prima, is er geen fan van ofzo, en mijn broertje vind ze helemaal geweldig(Y)xD, en me oma vind ze eng xD en me andere oma die vind ze gaaf xD

    Mijn vader vind dat ik gwn moet luisteren wat ik wil en maakt daar verder geen stomme rotopmerkingen over

    Mijn moeder ook en zij vind dat de jongens best goede mueziek maken :D

    mijn rboertje heeft er geen problemen mee alleen als hij kwaad is gata hij rotopmerkinghen maken en hij vind dat die th-haters te ver gaan :D

    mijn ouders blijven maar zagen dat Bill gay is. njh. ze zien me graag opgefokt zeker? xD


    Erase and Replace

    Ik was er al lang fan van hé ^^ zo voor ze echt In waren in Belgie en nu men ma tegen iedereen

    'Jah Lisa heeft oog voor talent hoor, zij wist al lang dan die zo goe gingen worden, zij is een echte fan hoor' eigenlijk wel grappig xD maar een klein beetje schaamte xD

    en men pa is tegen Duitsers, omdat ze arrogant zijn, en een ego hebben (maar dan wel echt erg) en omdat ze stinken (maar dat denkt ie maar -_-)

    Vader; 'Ik vind het wel goed. MAAR als ze over 20 jaar nog bestaan zijn ze echt goed.'

    Dat zegt me pa omdat hij fan van Journey is en die langer dan 20 jaar bestaan. Dus hun zijn echt goed ofzo.
    En hij wil niet begrijpen dat de jongens van Tokio Hotel eigelijk nog geen eens 20 zijn. Of er niet veel overheen zijn


    Moeder; 'Hmm. Ze zijn wel oke.'


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Mijn pa vind Bill een ontplofte mol, maar vind ze heel goed.

    En mijn ma vind hun wel goed alhoewel ze liever Cinema Bizarre hoort (xD)

    En als we eens een gesprek met ons 4en erover hebben (Ik, mam, pap & mijn zus) Dan zitten ze de hele tijd te zeggen dat ik met Tom moet trouwen en dan zijn wij rijk, Enz... (Geldwolven A_A)


    Let the Night embrace you

    Mijn ouders vinden het goede muziek. Alleen me pa vind de jongens niet zo. Me ma vind dat ik het helemaal zelf moet weten. Als ik er blij mee ben is zij ook blij:D:D Alleen ze vinden het niet leuk als ik heel de tijd er over praat maar na de concerten vinden ze het leuk om te horen hoe ik het heb gehad en zo:D:DxDxD

    Njaa wat mijn ouders zeggen ;;

    Ik had een big poster opeens op mijn deur geplakt dus mijn vader kwam me halen voor het eten boven ofzo..Pa: Wat is dat nou weer voor een engerd! Ikke: Bill van Tokiohotel , Pa: Wat een eng wijf! , ikke: het is een man '-_- , 1 week later ik helemaal in de Tokiohotel gekte, mijn pa gaat muziek op mn mp3 zetten , Pa; Ik snap niet waarom je die stome duitse kut muziek leuk vind.. en mijn moeder vind ze eng :l

    Njaa, boeiend ..Heb weer wat nieuws om mijn vader te pesten heb een Tokiohotel sticker op zn auto geplakt XD

    mijn pa haat ze en scheld ze allemaal uit en dan vooral Bill en Gustav en dan kom ik zot en ik moet nog maar 'Tokio Hotel' zeggen en dan word ie al zot en dan lach ik mij te pletter
    mijn ma die vind Bill het knapst en dan hebben we nog heel in et begin discussies gehad over wie het knapst was en die heb ik ook al zot gemaakt met te praten over Tokio Hotel, die zit tegen de hele familie te zeggen dat ik fan ben van Tokio Hotel en dat Gustav mijn favo is
    mijn oudste broer, zijn eerst reactie toen ie ze in de Joepie zag staan was; "Wa een wijven en er zit maar één jongen bij." Kortom hij d8 dat Tom,Bill en Georg wijven waren
    mijn jongste broer die d8 dat ze rond de 15,16 waren en hij verschoot zich dood toen ik zij dat Georg even oud was als hem en ik denk dat mijn broer en Tom nog beste maten zouden kunnen worden

    alle 4 komen ze zot als ik over Tokio Hotel praat, is zo grappig