Asylum schreef:
(...)
Die directeur kiest haar kant, mijn mentor kiest haar kant, alles. Dus zat er niks anders op. Maar ik had een keer over haar gezegd bij een foto op hyves dat ik 'r niet mag of zo. Ze is heel irritant want ze loopt steeds achter me aan, en iedereen word gek. Daarom zette ik dat op hyves, met de hoop ze dan niet meer achter me aan liep. Dus ik daarover een heel gesprek gehad met m'n mentor en haar en ik had ook spijt hoor. Maar toen moest ik alle foto's en video's van school verwijderen waarin zij voorkwam. Ik was 1 vergeten, geloven ze me niet. Dus ik moest weg voor een halve dag. En dat terwijl ze toen voordat ik geschorst werd tegen iedereen liep te lullen dat ik haar pestte enzo, en tegen mijn mentor zegt dat ze dat niet doet. Terwijl ik van anderen hoor hoe het is gegaan ><. Dusja. Mijn moeder was ook echt heel boos op m'n mentor :'). Maar ja. Die school van mij is raar. Echt, raar.
Wow, lekker dan. o.ô Het lijkt wel alsof dat meisje je school omkoopt ofzo, hoe is het mogelijk dat je niet gelooft word? >< Ik dacht dat scholen zelf altijd zo lekker educatief wouden zijn, ook buiten school wat dat betreft, en dus beide kanten van het verhaal willen horen en ze beide even veel aandacht geven. Zit er dus helemaal naast. (x Zit dat meisje je nu nog steeds dwars of niet?
This is how we like to do it in the murder scene.