Pon schreef:
Jep.
Ik heb geen vrienden in de klas. Nou ja, 2 jongens, maar daar heb ik tijdens de lessen niets aan. Ik zit in een richting die ik haat en wacht ondeduldig op mijn 18de verjaardag (5 mei pas) dan ben ik niet meer leerplichtig.
Ik vanaf na de herfstvakantie meer gespijbeld dan naar school gegaan. Ik heb/had het zo moeilijk. Ik heb wekelijks afspraak met het CLB. Maar het verbeterd hem niet echt.
Op vlak van school zit ik dik in de problemen. Ik ben amper in orde met papieren, heb meer lessen gemist dan gevolgd, heb haat aan leerkrachten en wil ze vermijden. En zo kan ik nog verder blíjven gaan.
Dus enige oplossing is misschien het CLB. Maar ik waarschuw je. CLB suckt. Het is gewoon lang gezeur en gezaag, maar je verbeterd niets. Zo is het bij mij toch.
Ik zou je graag helpen, maar dat kan ik niet als ik mezelf ook niet kan helpen.
Sorry en succes nog!
Wat houd het CLB in? Is dat iets als het GGZ (geestelijke gezondheids zorg)? Want daar ben ik al eens geweest, en ik wil voor geen goud terug... Verder ben ik nog niet eens met mijn vervolgopleiding begonnen.. Ik moet mijn diploma nog halen, en dan verder tot m'n 18e. Ik heb wel een vervolgopleiding die me waarschijnlijk beter bevalt dan wat ik nu doe, maar ik moet er eerst wel voor zorgen dat ik daar uitgeloot word. Anders zou ik door moeten leren op dezelfde school als waar ik nu zit, en dat zou echt een hel worden.. Ik wil niet terug.
Jij hoeft geen sorry te zeggen. Ik denk niet dat iemand hier iets aan kan doen. Jij ook succes!
This is how we like to do it in the murder scene.