• Het spijt me heel erg, maar ik stop ermee. Het gaat al de laatste tijd niet echt lekker met mijn opa en de huisarts van mijn opa belde net naar mijn moeder dat hij er waarschijnlijk over een paar dagen niet meer is. Dus, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er mee stop. Ik zal waarschijnlijk mij over een tijdje wel weer aanmelden voor een schrijfwedstrijd en dan beloof ik dat jullie alvast deelnemers zijn als jullie dat willen.

    Sorry, het spijt me echt heel erg!

    xx

    [ bericht aangepast op 25 maart 2010 - 21:36 ]

    Jonas Brothers - Can't have you.


    We'll never be as young as we are tonight

    Confused schreef:
    Gawd!!! Het spijt me zo verschrikkelijk erg! Ik had het moeten terug kijken, ik had het nogal druk dus ging iemand voor mij de gemiddelde berekenen. Maar zonder rekenmachine want we konden deze beide niet op deze computer vinden. Maar nu heeft diegene een enorme fout gemaakt. Het cijfer van Devilicious moet helaas een 6.6 zijn. Dus wat betekent dat Outrages nog gewoon in de race zit en Devilicious er helaas uit ligt. En dat nog wel door haar eigen eerlijkheid. Ze kwam zelf aanzetten met een gastenboek berichtje dat het fout berekend is. Bedankt voor je eerlijkheid! En het spijt mij ontzettend erg dat ik deze stomme fout heb gemaakt... Hopelijk gebeurd het niet nog eens...


    Mensen zijn er nu eenmaal om fouten te maken :Y)
    Dat overkomt iedereen.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Is er een minimum aantal woorden? ;o
    laat maar. n.n

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 20:49 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wil; Don't let me get me - Pink. :}


    hoi, jij bent leuk.

    Hope - Who am I to say.
    Als het mag xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Switchfoot - Dare you to move

    Ehm, wat zijn mijn punten van de vorige opdracht?
    Want ik ben op vakantie geweest, dus als ze in het topic hebben gestaan, heb ik ze helaas niet kunnen zien (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Switchfoot - Dare you to move

    Ehm, wat zijn mijn punten van de vorige opdracht?
    Want ik ben op vakantie geweest, dus als ze in het topic hebben gestaan, heb ik ze helaas niet kunnen zien (:


    Oh die zijn zo te zien al weg, misschien dat je ze bij de volgende uitslag wel krijgt te zien :Y)
    Zo niet moet je het even aan Confused vragen.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Sid schreef:
    Switchfoot - Dare you to move

    Ehm, wat zijn mijn punten van de vorige opdracht?
    Want ik ben op vakantie geweest, dus als ze in het topic hebben gestaan, heb ik ze helaas niet kunnen zien (:


    Wat ben ik toch weer blij met mezelf. Ik wilde ze verwijderen, maar dacht gelukkig 'neeeh, ik sla ze voor de zekerheid nog maar even op' (:

    Hier is je cijfer oranje is van de eerste opdracht en de rode van de tweede.

    Sid 8.5+7.5=8

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 22:34 ]

    Confused schreef:
    (...)

    Wat ben ik toch weer blij met mezelf. Ik wilde ze verwijderen, maar dacht gelukkig 'neeeh, ik sla ze voor de zekerheid nog maar even op' (:

    Hier is je cijfer oranje is van de eerste opdracht en de rode van de tweede.

    Sid 8.5+7.5=8


    Haha, geweldig, bedankt :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als er een streep door de songtekst staat betekent het dat, dat nummer bezet is. En betekent dus ook dat wie die songtekst heeft gekozen meteen aan het verhaal mag beginnen.

    Tokio Hotel pak ik ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hope - Who am I to say.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    If I where a boy

    Eindelijk hij is af, ik zou er normaal gezien veel eerder aan begonnen zijn, maar was het helemaal vergeten. Maar ik ben toch nog op tijd, met meer dan 10 dagen overschot, gelukkig.


    Live life limitless.

    Outrages became Arrogance.


    We'll never be as young as we are tonight

    Can't have you no more.

    There you go.


    We'll never be as young as we are tonight